Vær så sød at læse det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Kløver

Jeg har haft svaret i din tråd, men slet ikke set den har været kørt af sporet, og øv hvor ærgeligt
Det Er jo netop det at vi alle er forskellige som gør at vi kan få stor glæde af hinanden og hinandens erfaringer.

Det at en tråd har været oppe før sker jo hele tiden, kommer konstant de samme spørgsmål om æl, graviditetstest, mos, mme osv osv, men der svares jo også, og Kan også være svært at finde ud af om lige netop det man søger svar på har været oppe at vende for 5 uger siden

Synes nu vi har et rart forum, vi skal nok bare alle engang imellem huske bølgerne kan gå højt, og så give plads og forståelse til hinandens forskelligheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

anjamichell@gmail.com

Ja jeg er glad for at I er enige og jeg tænker også at hvis folk synes det er sådan nogle kedelige emner der kommer op igen og igen....
Hvorfor i alverden lader de så ikk bare være med at klikke ind på dem og læse og besvare?? For de kan jo se allerede i overskriften hvad emnet handler om....
Der er jo ikk nogen der er tvunget til at deltage i en debat....
Så kan man jo istedet bruge tiden til at læse og kommentere det de synes er interessant og lade os andre hygge med en glad og brugbar tråd....
Jeg kunne aldrig drømme om at skrive noget for at virke nedladende overfor andre.... Det er så svært at forklare hvad man mener så alle forstår

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Anjamichell skriver:

Ja jeg er glad for at I er enige og jeg tænker også at hvis folk synes det er sådan nogle kedelige emner der kommer op igen og igen....
Hvorfor i alverden lader de så ikk bare være med at klikke ind på dem og læse og besvare?? For de kan jo se allerede i overskriften hvad emnet handler om....
Der er jo ikk nogen der er tvunget til at deltage i en debat....
Så kan man jo istedet bruge tiden til at læse og kommentere det de synes er interessant og lade os andre hygge med en glad og brugbar tråd....
Jeg kunne aldrig drømme om at skrive noget for at virke nedladende overfor andre.... Det er så svært at forklare hvad man mener så alle forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.