Vær så sød at læse det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Muhmi

Anjamichell skriver:

Jeg startede tråden om tøj og mærker. Bestemt ikk for at såre nogen eller at nogle skulle fare i totterne på hinanden. Jeg føler ikk at nogen ser ned på mig og jeg ser absolut ikk ned på andre pga deres valg af noget som helst. Der skal være plads til alle uanset hvem, hvad og hvorfor. Det mener jeg.
Havde jeg nu set alle disse tråde om tøj havde jeg måske heller ikk spurgt.
Jeg ville bare vide om der er forskel på hvad man køber og KUN af ren nysgerrighed.

Jeg må indrømme at jeg faktisk bli'r ked af det over nogles reaktioner. Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden og bare svare på en pæn måde på hvad andre spørger om, istedet for at overfortolke andre?? Så hellere spørger selve trådstarter om det var det der menes med indlægget.
Baby.dk er en hyggelig side og jeg er her altid når jeg skal slappe af pg hygge men det ender tit med at jeg er ked af det eller skuffet når jeg logger ud igen.
Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden altså så alle kan være glade??
Og hvis man synes nogle skriver noget man vil kommentere negativt på, så gør det i privat indbakke, præcis som man også den vej kunne ha' skrevet til mig hvor jeg kunne ha' kigget hvis jeg var interesseret i at læse tidligere tråde om tøj, istedet for at nedgøre min undren og uvidenhed som jeg spurgte pænt om.
Jeg ved slet ikk om jeg har lyst til at være en del af dette fællesskab hvis man ikk kan lave et indlæg uden nogen skal blive kede sf det og tråden ligefrem skal låses.
Kommenter kun hvis I gør det positivt. Jeg synes vi mangler lidt smil her på siden til vores debatter og medlemmer af baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
30. april 2012

Laura.

Har det på samme måde.. Over halvdelen af de tråde jeg skriver i, fortryder jeg bittert bagefter, for ender tit ud i et møgfald
Læste en del i din omtalte debat og skrev også lidt i den. Uden noget ballade! men da folk begyndte at skrive: kom nu videre, det har været oppe og vende 100 gange; gad jeg ik være med mere. Kunne ik lige få øje på, hvorfor folk blev sure over det?! Der er 100 af ALLE debatter herinde..

Du har helt ret. Man skal virkelig tænke en enstra gang over hvad man skriver, for det kan nemt misforstås af folk herinde og så begynder balladen.. og det kan da godt være at tråden har været oppe flere gange før, Og hvad så ? Der kommer stadig nye folk til, og jeg ser da også flere nyoprettede tråde som jeg ved har været der mange gange før, men alligevel svarer jeg da på dem hvis jeg kan, uden at disse TS og kommentere det og gøre TS opmærksom på søge funktionen.

Til TS:

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Lykke86 skriver:

Har det på samme måde.. Over halvdelen af de tråde jeg skriver i, fortryder jeg bittert bagefter, for ender tit ud i et møgfald
Læste en del i din omtalte debat og skrev også lidt i den. Uden noget ballade! men da folk begyndte at skrive: kom nu videre, det har været oppe og vende 100 gange; gad jeg ik være med mere. Kunne ik lige få øje på, hvorfor folk blev sure over det?! Der er 100 af ALLE debatter herinde..

Det er der nemlig...  Og ligesom amning vs. sutteflaske tit kommer op, så svarer jeg stadig i dem... Jeg PRØVER selv at lade være med at lave ballade, men det ender også tit ud med at jeg sidder med upsfølelse omkring en oprettet debat og nogle gange synes jeg bare at folk de angriber SÅ personligt istedet for at blive i deres undren omkring hvorfor en debat er oprettet... Jeg kan ikke forstå man kun skriver i en debat for at skrive negative kommentare...

Anmeld

30. april 2012

Lusi

Laura. skriver:

Du har helt ret. Man skal virkelig tænke en enstra gang over hvad man skriver, for det kan nemt misforstås af folk herinde og så begynder balladen.. og det kan da godt være at tråden har været oppe flere gange før, Og hvad så ? Der kommer stadig nye folk til, og jeg ser da også flere nyoprettede tråde som jeg ved har været der mange gange før, men alligevel svarer jeg da på dem hvis jeg kan, uden at disse TS og kommentere det og gøre TS opmærksom på søge funktionen.

Til TS:

Ja for ellers skal der da skrives på forsiden: til alle nye på siden, velkommen, men inden i går igang, skal i lige læse alle debatter igennem, FØR i opretter en tråd! Ellers risikere i bare at blive svinet til... Det var da så ellers også en måde at gøre det på

Anmeld

30. april 2012

Lusi

Muhmi skriver:

Det er der nemlig...  Og ligesom amning vs. sutteflaske tit kommer op, så svarer jeg stadig i dem... Jeg PRØVER selv at lade være med at lave ballade, men det ender også tit ud med at jeg sidder med upsfølelse omkring en oprettet debat og nogle gange synes jeg bare at folk de angriber SÅ personligt istedet for at blive i deres undren omkring hvorfor en debat er oprettet... Jeg kan ikke forstå man kun skriver i en debat for at skrive negative kommentare...

Nej hvis man véd, man kun har negativitet til emnet, så hold sig væk.. Ikke at man kun skal 100% enig altid, det er der sgu ingen der er, men ja burde ærlig talt ik være så svært, at holde en pæn tone er vi ik voksne mennesker?! Tvivler godt nok, til tider nogle gange

Anmeld

30. april 2012

Laura.

Muhmi skriver:

Nemlig. Som man siger: Hvis du ikke har noget pænt at sige, så lad da vær` !

Anmeld

30. april 2012

Laura.

Lykke86 skriver:

Ja for ellers skal der da skrives på forsiden: til alle nye på siden, velkommen, men inden i går igang, skal i lige læse alle debatter igennem, FØR i opretter en tråd! Ellers risikere i bare at blive svinet til... Det var da så ellers også en måde at gøre det på

Det var slet ikke nogen dum idé... måske vi skulle foreslå den for staff ?

Anmeld

30. april 2012

Mussen2

Rigtig fin tanke, som bør taget til efterretning. Som en skriver, så er det skrevne ord let at misforstå eller overfortolke, men vi har alle et ansvar for en god debat og at det er et rart sted at være.

Anmeld

30. april 2012

Lusi

Laura. skriver:

Det var slet ikke nogen dum idé... måske vi skulle foreslå den for staff ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.