Jeg startede tråden om tøj og mærker. Bestemt ikk for at såre nogen eller at nogle skulle fare i totterne på hinanden. Jeg føler ikk at nogen ser ned på mig og jeg ser absolut ikk ned på andre pga deres valg af noget som helst. Der skal være plads til alle uanset hvem, hvad og hvorfor. Det mener jeg.
Havde jeg nu set alle disse tråde om tøj havde jeg måske heller ikk spurgt.
Jeg ville bare vide om der er forskel på hvad man køber og KUN af ren nysgerrighed.
Jeg må indrømme at jeg faktisk bli'r ked af det over nogles reaktioner. Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden og bare svare på en pæn måde på hvad andre spørger om, istedet for at overfortolke andre?? Så hellere spørger selve trådstarter om det var det der menes med indlægget.
Baby.dk er en hyggelig side og jeg er her altid når jeg skal slappe af pg hygge men det ender tit med at jeg er ked af det eller skuffet når jeg logger ud igen.
Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden altså så alle kan være glade??
Og hvis man synes nogle skriver noget man vil kommentere negativt på, så gør det i privat indbakke, præcis som man også den vej kunne ha' skrevet til mig hvor jeg kunne ha' kigget hvis jeg var interesseret i at læse tidligere tråde om tøj, istedet for at nedgøre min undren og uvidenhed som jeg spurgte pænt om.
Jeg ved slet ikk om jeg har lyst til at være en del af dette fællesskab hvis man ikk kan lave et indlæg uden nogen skal blive kede sf det og tråden ligefrem skal låses.
Kommenter kun hvis I gør det positivt. Jeg synes vi mangler lidt smil her på siden til vores debatter og medlemmer af baby.dk
Anmeld