Vær så sød at læse det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. april 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg startede tråden om tøj og mærker. Bestemt ikk for at såre nogen eller at nogle skulle fare i totterne på hinanden. Jeg føler ikk at nogen ser ned på mig og jeg ser absolut ikk ned på andre pga deres valg af noget som helst. Der skal være plads til alle uanset hvem, hvad og hvorfor. Det mener jeg.
Havde jeg nu set alle disse tråde om tøj havde jeg måske heller ikk spurgt.
Jeg ville bare vide om der er forskel på hvad man køber og KUN af ren nysgerrighed.

Jeg må indrømme at jeg faktisk bli'r ked af det over nogles reaktioner. Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden og bare svare på en pæn måde på hvad andre spørger om, istedet for at overfortolke andre?? Så hellere spørger selve trådstarter om det var det der menes med indlægget.
Baby.dk er en hyggelig side og jeg er her altid når jeg skal slappe af pg hygge men det ender tit med at jeg er ked af det eller skuffet når jeg logger ud igen.
Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden altså så alle kan være glade??
Og hvis man synes nogle skriver noget man vil kommentere negativt på, så gør det i privat indbakke, præcis som man også den vej kunne ha' skrevet til mig hvor jeg kunne ha' kigget hvis jeg var interesseret i at læse tidligere tråde om tøj, istedet for at nedgøre min undren og uvidenhed som jeg spurgte pænt om.
Jeg ved slet ikk om jeg har lyst til at være en del af dette fællesskab hvis man ikk kan lave et indlæg uden nogen skal blive kede sf det og tråden ligefrem skal låses.
Kommenter kun hvis I gør det positivt. Jeg synes vi mangler lidt smil her på siden til vores debatter og medlemmer af baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

A&F

29. april 2012

Lisbeth1985

29. april 2012

Turtles

29. april 2012

L&V

Anjamichell skriver:

Jeg startede tråden om tøj og mærker. Bestemt ikk for at såre nogen eller at nogle skulle fare i totterne på hinanden. Jeg føler ikk at nogen ser ned på mig og jeg ser absolut ikk ned på andre pga deres valg af noget som helst. Der skal være plads til alle uanset hvem, hvad og hvorfor. Det mener jeg.
Jeg ville bare vide om der er forskel på hvad man køber og KUN af ren nysgerrighed.

Jeg må indrømme at jeg faktisk bli'r ked af det over nogles reaktioner. Kan vi nu ikk bare være søde ved hinanden og bare svare på en pæn måde på hvad andre spørger om, istedet for at overfortolke andre?? Så hellere spørger selve trådstarter om det var det der menes med indlægget.
Baby.dk er en hyggelig side og jeg er her altid når jeg skal slappe af pg hygge men det ender tit med at jeg er ked af det eller skuffet når jeg logger ud igen.
Og hvis man synes nogle skriver noget man vil kommentere negativt på, så gør det i privat indbakke, præcis som man også den vej kunne ha' skrevet til mig hvor jeg kunne ha' kigget hvis jeg var interesseret i at læse tidligere tråde om tøj, istedet for at nedgøre min undren og uvidenhed som jeg spurgte pænt om.
Jeg ved slet ikk om jeg har lyst til at være en del af dette fællesskab hvis man ikk kan lave et indlæg uden nogen skal blive kede sf det og tråden ligefrem skal låses.
Kommenter kun hvis I gør det positivt. Jeg synes vi mangler lidt smil her på siden til vores debatter og medlemmer af baby.dk

Jeg var en af dem der svarede og tog det nu altså ikke personligt at all Men uh ha den blev ildter og det er der en sørgelig tildens til men det skrevnesprog er svært at hitte ud af til tider Du ska ikke være ked af det For mig er det altid bare en go diskution og hvis jeg bliver for meget regner jeg med folk siger det for man kan hurtigt blive grebet af stemningen

Anmeld

29. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

jeg er da vist gået glip af noget, men vil gerne sende dig et par, hvis det ja hjælpe på humøret. vh stine

Anmeld

29. april 2012

JH12

29. april 2012

MortilElias2010

Anjamichell skriver:

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

30. april 2012

Lusi

Har det på samme måde.. Over halvdelen af de tråde jeg skriver i, fortryder jeg bittert bagefter, for ender tit ud i et møgfald
Læste en del i din omtalte debat og skrev også lidt i den. Uden noget ballade! men da folk begyndte at skrive: kom nu videre, det har været oppe og vende 100 gange; gad jeg ik være med mere. Kunne ik lige få øje på, hvorfor folk blev sure over det?! Der er 100 af ALLE debatter herinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.