her er lidt i træ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Kvist

Hvor er det fint..  Sys den med bageren er rigtig godt hittet på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Hvor er det fint..  Sys den med bageren er rigtig godt hittet på..

Søde det er altså en kok! Du siger bare til hvis jeg ska lave en til dig en dag! Går det godt hos jer? 

Jeg har faktisk lagt et " mave" billede ind hvis du ik har set det! X

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Muhmi skriver:

EJ hvor er de flotte!!

Hvor meget tager du for sådan noget, hvis man kan bestille det, vel og mærke

Har godt nok kun lavet de 2 indtil vidre, da det jo ik er hver dag man lige ska til bryllup. 

Tror desvære at det ville blive alt for besværligt at sku sende med posten hvis det sku være, men hvis du bor i nærheden af Herning, ku vi godt finde ud af noget! Ved ik hva prisen lige sku være! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Søde det er altså en kok! Du siger bare til hvis jeg ska lave en til dig en dag! Går det godt hos jer? 

Jeg har faktisk lagt et " mave" billede ind hvis du ik har set det! X

Hehe ups  Men bagere har da også sjove hatte på..

Har godt set det du har lagt på face, du ser rigtig godt ud med tyk mave..  Og så også de to af Thea, hun bliver jo stor..

Det går strygende herhjemme, Albert har lige lært og sige tak og traktor.. Sys det går alt for stærkt..

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Mom In The Making skriver:

Vi er ret ny til flyttet, har kun boet her i 3 mdr. Hehe så jeg kender ikke til særligmeget, men det gør manden nok det kunne i hvert fald være hyggeligt.

Du siger bare til! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Kvist skriver:

Hehe ups  Men bagere har da også sjove hatte på..

Har godt set det du har lagt på face, du ser rigtig godt ud med tyk mave..  Og så også de to af Thea, hun bliver jo stor..

Det går strygende herhjemme, Albert har lige lært og sige tak og traktor.. Sys det går alt for stærkt..

Ja syntes også maven lige pludselig er blevet stor, men baby er i uge 30+3 blevet vudertet til at veje ca 1770g, så det er der jo nok heller ik noget at sige til. Thea vejede jo kun 1940g da hun blev født i uge 34+. 

Ja det er nede ved moster Sarah man må tegne på væggene. Hun ville heller ik med hjem igen. 

De små bøller bliver hurtigt store! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.