her er lidt i træ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja nu har jeg jo lært at ligge billeder over, så her er lidt af det jeg lige har fået lave/ er i gang med.

billede et er et hjerte til kaffefiltere som min veninde ønskede sig. den er ik malet endnu.

billede to er et hjerte skjold til en veninde der skal giftes lige om snart. bag pladen ska males rød og hjertet hvidt. gommen er kok, så i stedet for at gi ham høj hat på, lavde jeg det om til en kokkehue.

billede tre er et hjerte skjold til min anden veninses æredsport, som er blevet sat op her i weeknden. vi var til bryllup i går. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Nessie

Hvor er det bare rigtig flot 

Anmeld

29. april 2012

La´chrissen

StineW79 skriver:

Sja nu har jeg jo lært at ligge billeder over, så her er lidt af det jeg lige har fået lave/ er i gang med.

billede et er et hjerte til kaffefiltere som min veninde ønskede sig. den er ik malet endnu.

billede to er et hjerte skjold til en veninde der skal giftes lige om snart. bag pladen ska males rød og hjertet hvidt. gommen er kok, så i stedet for at gi ham høj hat på, lavde jeg det om til en kokkehue.

billede tre er et hjerte skjold til min anden veninses æredsport, som er blevet sat op her i weeknden. vi var til bryllup i går. vh stine

Super fint.

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

Hvor er det nogle flotte skjolde!!! Virkelig fine og unikke!

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hvor er det nogle flotte skjolde!!! Virkelig fine og unikke!

Tusind tak. Er også selv rigtig godt tilfreds med resultatet. Den der er færdig tog helt pænt på tolmodigheden at save ud, og da hende der ska ha den med kokken, så den ville hun gerne ha en magen til. Var nød til at sige til hende at det var bare ærligt, for det bestemte hun ik selv. Hun ved ik at jeg har lavet den anden til hende vh stine

Anmeld

30. april 2012

mulle7430

hvor er de flotte

Anmeld

30. april 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

ja nu har jeg jo lært at ligge billeder over, så her er lidt af det jeg lige har fået lave/ er i gang med.

Ihh... Hvor er de altså bare fine hvordan skære du det ud? Med stiksav? Vil så gerne lave Ting i træ, så har bedt manden ønske sigen stiksav i fødselsdagsgave hehe. Håber du visee de færdige resultater.

Anmeld

30. april 2012

Fenja09

Hvor er det bare fint - det er du skrap til

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Mom In The Making skriver:

Ihh... Hvor er de altså bare fine hvordan skære du det ud? Med stiksav? Vil så gerne lave Ting i træ, så har bedt manden ønske sigen stiksav i fødselsdagsgave hehe. Håber du visee de færdige resultater.

Tak, tak! De er savet med en eletrisk dekupør sav. Gav min veninde et sløjdt kursus i julegave forie år, så vi ku gå sammen. Det er mega hyggeligt! Vi går en gang om ugen stadig. 

Var så heldig at der er et ældre ægtepar 2 min fra mig som sælger fuglehuse osv, så sagde til dem i sjov at de sku holde kursuser, så ville jeg komme og det ku de ik sige nej til. 

Vi gir 25 kr til klinge og kaffe kassen pr gang + det vi bruger i træ. Perfekt! Vh stine

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Fenja09 skriver:

Hvor er det bare fint - det er du skrap til

Tak går også og hygger med det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.