her er lidt i træ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Tak, tak! De er savet med en eletrisk dekupør sav. Gav min veninde et sløjdt kursus i julegave forie år, så vi ku gå sammen. Det er mega hyggeligt! Vi går en gang om ugen stadig. 

Var så heldig at der er et ældre ægtepar 2 min fra mig som sælger fuglehuse osv, så sagde til dem i sjov at de sku holde kursuser, så ville jeg komme og det ku de ik sige nej til. 

Vi gir 25 kr til klinge og kaffe kassen pr gang + det vi bruger i træ. Perfekt! Vh stine

Ej, hvor hyggeligt kunne være jeg skulle se om jeg kunne findenemlig noget lignende. Jeg synes godt noi også det var vildt nokhvis det var savet mad stiksav så tak for at have opklaret det mysterie for mig. Vil lige Google sådan en fancy sav .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Ej, hvor hyggeligt kunne være jeg skulle se om jeg kunne findenemlig noget lignende. Jeg synes godt noi også det var vildt nokhvis det var savet mad stiksav så tak for at have opklaret det mysterie for mig. Vil lige Google sådan en fancy sav .

Det var så lidt! 

De er sådan nogen som sælger fuglehuse og foderbrædter ude ved vejen, ved deres hus. Måske der også er sådan nogen i nærheden af dig? Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Hov ka lige se du er fra Midtjylland. Hvor er du fra? Jeg bor lige udenfor Herning nemlig! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Det var så lidt! 

De er sådan nogen som sælger fuglehuse og foderbrædter ude ved vejen, ved deres hus. Måske der også er sådan nogen i nærheden af dig? Vh stine

...bob Bob. Ikke hvad jeghusker af, men vi har en med en million fugle huse i hans have, kan være han selv har lavet dem. ellers må jeg investere i sådan en sav og så prøve mig lidt frem. Har en drøm om selv at lave en højde mÅler til Penny's værelse.

Anmeld

1. maj 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Hov ka lige se du er fra Midtjylland. Hvor er du fra? Jeg bor lige udenfor Herning nemlig! Vh stine

Ej det er ikke langt væk. Jeg bor et godt stykke uden for Holstebro modHerning.

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Ej det er ikke langt væk. Jeg bor et godt stykke uden for Holstebro modHerning.

Vi går hver torsdag aften, efter aftensmad, ka være du ska med og prøve det af? Ka jo sige at det er en ret dyr invistering, hvis man så opdager det ik er noget alligevel! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Vi går hver torsdag aften, efter aftensmad, ka være du ska med og prøve det af? Ka jo sige at det er en ret dyr invistering, hvis man så opdager det ik er noget alligevel! Vh stine

Ja, det kunne da være.. Vil jeg da lige vende med manden. jeg har nemlig ikke selv kørekort, så det kræver ligenoget planlægning. Ja, det kan du have ret i.. Kunne være meget godt at afprøve det først.

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Ja, det kunne da være.. Vil jeg da lige vende med manden. jeg har nemlig ikke selv kørekort, så det kræver ligenoget planlægning. Ja, det kan du have ret i.. Kunne være meget godt at afprøve det først.

Hvor langt tid tager det for jer at køre til Herning? Tænker om du kender den kæmpe store rundkørsel, med resteplads til? Hvis du ved hvor den ligger, så tager det nemlig kun 2 min derfra, til der hvor vi saver! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

ja nu har jeg jo lært at ligge billeder over, så her er lidt af det jeg lige har fået lave/ er i gang med.

billede et er et hjerte til kaffefiltere som min veninde ønskede sig. den er ik malet endnu.

billede to er et hjerte skjold til en veninde der skal giftes lige om snart. bag pladen ska males rød og hjertet hvidt. gommen er kok, så i stedet for at gi ham høj hat på, lavde jeg det om til en kokkehue.

billede tre er et hjerte skjold til min anden veninses æredsport, som er blevet sat op her i weeknden. vi var til bryllup i går. vh stine

EJ hvor er de flotte!!

Hvor meget tager du for sådan noget, hvis man kan bestille det, vel og mærke

Anmeld

1. maj 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Hvor langt tid tager det for jer at køre til Herning? Tænker om du kender den kæmpe store rundkørsel, med resteplads til? Hvis du ved hvor den ligger, så tager det nemlig kun 2 min derfra, til der hvor vi saver! Vh stine

Vi er ret ny til flyttet, har kun boet her i 3 mdr. Hehe så jeg kender ikke til særligmeget, men det gør manden nok det kunne i hvert fald være hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.