Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Jeg bor da lige netop i Sønderborg!
Jeg bor da lige netop i Sønderborg!
fedt
Jeg er sygemeldt de næste 3 uger pga en knæ operation igår, så jeg er hjemme, så du kan bare komme forbi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Jeg tænker lige over det til i morgen Sender en PB i morgen til dig om jeg vil eller ej.
Jeg tænker lige over det til i morgen Sender en PB i morgen til dig om jeg vil eller ej.
det er bare i orden - jeg vil gerne sælge det for 140 inkl. porto - porto er nok de 30 kr.
forår skriver: fedt Jeg er sygemeldt de næste 3 uger pga en knæ operation igår, så jeg er hjemme, så du kan bare komme forbi
Det vil jeg hellere end gerne! Sender du en PB med en adresse, og evt et mobilnummer?
rikkeregnbue skriver: Kan ikke finde dine tråde
Kan ikke finde dine tråde
Lunae skriver: Jeg oppe dem lige til dig så
Jeg oppe dem lige til dig så
Super, mange tak
rikkeregnbue skriver: Super, mange tak
Lunae skriver: Så skulle de gerne ligge på forsiden
Så skulle de gerne ligge på forsiden
Jep, har skrevet til den ene
rikkeregnbue skriver: 68: Billede 1, første par lyserøde bukser. Billede 3, kjolen i midten. Billede 5, Hello Kittyen 74: Billede 4, Puma trøjen Billede 5, De to øverste og den nede i højre hjørne. Hvad skal du have for det?
68:
Billede 1, første par lyserøde bukser.
Billede 3, kjolen i midten.
Billede 5, Hello Kittyen
74:
Billede 4, Puma trøjen
Billede 5, De to øverste og den nede i højre hjørne.
Hvad skal du have for det?
Har du set mine andre tråde med IKKE mærketøj ? Har masser fint billigt pigetøj i de str.
rikkeregnbue skriver: Ja, overskriften siger vel det hele Søger pigetøj fra størrelse 68 og 74 Til rimelig pris og self. uden huller osv.
Ja, overskriften siger vel det hele
Søger pigetøj fra størrelse 68 og 74
Til rimelig pris og self. uden huller osv.
HejDu er velkommen til også at kigge på mine salgsindlæg. Der er forskelligt i 68 og 74...prisen kan vi tale omMvh Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128