Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Hvor irriterende... Det jeg kunne være interesseret i, er for småt! Selvfølgelig
Hvor irriterende... Det jeg kunne være interesseret i, er for småt! Selvfølgelig
Sådan er det altid. hihi, jeg håber du finder hvad du leder efter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Har du billeder?
Har du billeder?
Jeg har lagt billeder til dig - vil du lige give melding på om det kunne have interesse eller ej?
Mette. skriver: Jeg har lagt billeder til dig - vil du lige give melding på om det kunne have interesse eller ej?
Ja, selvfølgelig! Fik lige mega stress fordi så mange skrev
Jeg kigger lige på det!
rikkeregnbue skriver: Ja, selvfølgelig! Fik lige mega stress fordi så mange skrev Jeg kigger lige på det!
Haha, helt ok.
Det var heller ikke for at stresse dig - ville bare lige være sikker på du havde set det.
Mette. skriver: Jeg har kun 7 dele - dragten i teddyfleece er en str. 68 (stor) og resten str. 74. Som sagt kan du få det meget billigt - skal bare af med det sidste nu.
Jeg har kun 7 dele - dragten i teddyfleece er en str. 68 (stor) og resten str. 74.
Som sagt kan du få det meget billigt - skal bare af med det sidste nu.
Hvad skal du have for det, undtagen dragten? - Kommer ikke til at få den brugt
rikkeregnbue skriver: Hvad skal du have for det, undtagen dragten? - Kommer ikke til at få den brugt
120 kr. plus porto?
Hej
Bor du ikke på Als et sted?
Jeg bor i Sønderborg og har en hel masse pigetøj liggende, som du er velkommen til at komme og kigge på hvis du lyster
LotteN skriver: str 74
str 74
68:
Billede 1, første par lyserøde bukser.
Billede 3, kjolen i midten.
Billede 5, Hello Kittyen
74:
Billede 4, Puma trøjen
Billede 5, De to øverste og den nede i højre hjørne.
Hvad skal du have for det?
forår skriver: Hej Bor du ikke på Als et sted? Jeg bor i Sønderborg og har en hel masse pigetøj liggende, som du er velkommen til at komme og kigge på hvis du lyster
Jeg bor da lige netop i Sønderborg!
Mette. skriver: 120 kr. plus porto?
Jeg tænker lige over det til i morgen Sender en PB i morgen til dig om jeg vil eller ej.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128