Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, overskriften siger vel det hele
Søger pigetøj fra størrelse 68 og 74
Til rimelig pris og self. uden huller osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Ja, overskriften siger vel det hele Søger pigetøj fra størrelse 68 og 74 Til rimelig pris og self. uden huller osv.
Mor til Liva skriver: Jeg har en tråd herinde med pigetøj i 68 og en med 74 som jeg sælger billigt... Du kan evt finde dem ved at gå ind på min profil
Jeg har en tråd herinde med pigetøj i 68 og en med 74 som jeg sælger billigt... Du kan evt finde dem ved at gå ind på min profil
Mange tak, jeg kigger lige!
rikkeregnbue skriver: Mange tak, jeg kigger lige!
Mor til Liva skriver: Du er mere end velkommen - den tråd med 68 er lidt længere nede under oprettede debatter Det er alt sammen meget velholdt og fra dyre og røgfrit hjem og sælger det billigt
Du er mere end velkommen - den tråd med 68 er lidt længere nede under oprettede debatter Det er alt sammen meget velholdt og fra dyre og røgfrit hjem og sælger det billigt
Tak for kigget! Der er desværre ikke meget af det, der falder i min smag. Så ville i sidste ende blive for dyrt at sende.
rikkeregnbue skriver: Tak for kigget! Der er desværre ikke meget af det, der falder i min smag. Så ville i sidste ende blive for dyrt at sende.
Har en smule i 74. Ellers 80 og 86. Ta et kig på min profil
Jeg har lidt forskelligt:
De tre første billeder er 68, resten er 74
jeg har dette
lilla sæt størrelse 68 brugt få gange 100 kr
noa kjole størrelse 74 ny 100 kr
sko brugt 2 gange 50 kr
132319 skriver: Jeg har lidt forskelligt: De tre første billeder er 68, resten er 74
Kjolen er ellers rigtig sød! Men igen... for lidt til at det kan betale sig at sende Ellers mange tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128