Den perfekte gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Chiip91

Maja84 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra på fyn, men vi har købt en sparegris i kerteminde, ved noget som hedder pottekonen. Det Er sådan en gammeldags sparegris i ler, hvor der kommer data på, vi bor i fredericia men har glædeligt kørt efter den, og skal helt sikkert have lavet en til lille søster som skal døbes i juli. På vores gris står dåbs og fødsels dato på, kirkens navn, vægt længde og kl i form af ur på trynen

Kan tage et par billeder og lægge ind senere hvis du gerne vil se den

Derudover har vi selv givet forsølvning af den 1 sut

Det lyder som en helt perfekt gave

jo tak det må du meget gerne gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

minbaby

Vi har givet alle vores 3 børn deres første sut forsølvet.

Jeg husker en tidligere bruger herinde gav sin datter en globus med et skilt på foden hvorpå der stod ,,hele verden fra mor og far". Syntes ideen var smuk og sigende.

Med hensyn til børneopsparingen må man max indsætte 3000 om året og ialt må der max stå 48000 på opsparingen

Vi havde købt et total arrangement ved kokken og jomfruen. Det kan VARMT anbefales. Alt var med. 3 retter, natmad, kaffe, chokolade og 1 flaske vin pr pers til kun 169 kuverten. Det var virkelig lækkert.

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

minbaby skriver:

Vi har givet alle vores 3 børn deres første sut forsølvet.

Jeg husker en tidligere bruger herinde gav sin datter en globus med et skilt på foden hvorpå der stod ,,hele verden fra mor og far". Syntes ideen var smuk og sigende.

Med hensyn til børneopsparingen må man max indsætte 3000 om året og ialt må der max stå 48000 på opsparingen

Vi havde købt et total arrangement ved kokken og jomfruen. Det kan VARMT anbefales. Alt var med. 3 retter, natmad, kaffe, chokolade og 1 flaske vin pr pers til kun 169 kuverten. Det var virkelig lækkert.

Sød tænke,
vidste slet ikke det med opsparingen
Årrrh det var da kanon billigt,

Anmeld

29. april 2012

Maja88

Vi gav Aprilla et dagmar kors og senere hendes egen vuggevise

Anmeld

29. april 2012

Mutti2B

Jeg er også allerede igang med at planlægge min datters dåb selvom hun først kommer til august

Jeg har tænkt mig at give hende en halskæde med et lille guldhjerte. Det ved jeg min mor havde (hun er desværre ikke i live mere). Det er faktisk også min mor som for mange år siden foreslog mig et navn til hvis jeg engang fik en pige, og det er det navn hun får

Jeg har lejet et festlokale og vil bestille maden udefra. Jeg har tænkt mig at bestille smørrebrød for så er der ikke så meget der skal forberedes og det er lige til at anrette på fade. Sodavand og øl henter jeg i Tyskland. Senere vil der være kaffebord hvor jeg vil bage nogle kager og småkager til, samt købe noget lækkert chokolade.

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Mutti2B skriver:

Jeg er også allerede igang med at planlægge min datters dåb selvom hun først kommer til august

Jeg har tænkt mig at give hende en halskæde med et lille guldhjerte. Det ved jeg min mor havde (hun er desværre ikke i live mere). Det er faktisk også min mor som for mange år siden foreslog mig et navn til hvis jeg engang fik en pige, og det er det navn hun får

Jeg har lejet et festlokale og vil bestille maden udefra. Jeg har tænkt mig at bestille smørrebrød for så er der ikke så meget der skal forberedes og det er lige til at anrette på fade. Sodavand og øl henter jeg i Tyskland. Senere vil der være kaffebord hvor jeg vil bage nogle kager og småkager til, samt købe noget lækkert chokolade.

Man kan ligeså godt planlægge i god til
Havde os tænkt på en halskæde(måske med kors)

Lyder rigtig lækkert og godt ang.maden

Anmeld

29. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi købte ingen gave til vores søn og datter. De fik begge en dejlig fest.

Anmeld

29. april 2012

Kløver

minbaby skriver:

oomropsparinVi har givet alle vores 3 børn deres første sut forsølvet.

Ang børneopsparing, kan det være forskelligt fra bank til bank ? I vores bank, må man indsætte maks 3000 om året og maks 36000 når barnet bliver 18 når man beløbet før kan man ikke indsætte flere penge.

Anmeld

29. april 2012

Kløver

Det lyder som en helt perfekt gave

jo tak det må du meget gerne gøre

Undskyld det sene tidspunkt, skulle vriste 5 min pc tid fra manden....

her kommer billederne af vores sparegris, til vores søn, og vores datter skal selvfølgelig også have en, bare i pige farver

Grisen er fra Pottekonen som ligger i Kerteminde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2012

Chiip91

Maja84 skriver:

Undskyld det sene tidspunkt, skulle vriste 5 min pc tid fra manden....

her kommer billederne af vores sparegris, til vores søn, og vores datter skal selvfølgelig også have en, bare i pige farver

Grisen er fra Pottekonen som ligger i Kerteminde

Woooow hvor er den flot! Rigtig flot tænke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.