Den perfekte gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.384 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Chiip91

Min datter er godt nok kun 1uge, men jeg er lige så stille begyndt og planlægge dåben

Jeg har fundet kirke og dato, Men hvad vil i mene vil være den helt perfekte jeg gav min datter i dåbsgave ?

Jeg ved godt der er forskellige meninger om den perfekte gave, men altid godt og høre hvad i andre gav jeres eller andre, så jeg kan få nogle ideer 

I må også gerne fortælle hvad i gjorder med mad, lavede i det selv eller fik i en kok på ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Mettefpigen

Jeg må sige at vi har ikk givet ham nogen gave... Vi vil hellere købe en når han kan bruge noget evt lidt dyrere legetøj eller sådan noget.. Han fik en masse gaver af gæsterne, så synes ikk det var nødvendigt....

Jeg lavede maden selv  Og fik min far til at hjælpe med at varme det op og sætte det på buffen da min kæreste ikk lige var den store hjælp

Anmeld

28. april 2012

Chiip91

Mettefpigen skriver:

Jeg må sige at vi har ikk givet ham nogen gave... Vi vil hellere købe en når han kan bruge noget evt lidt dyrere legetøj eller sådan noget.. Han fik en masse gaver af gæsterne, så synes ikk det var nødvendigt....

Jeg lavede maden selv  Og fik min far til at hjælpe med at varme det op og sætte det på buffen da min kæreste ikk lige var den store hjælp

Okay
Tænkte os på og gi hende noget hun os kunne bruge når hun bliv ældre, måske en halskæde eller lign.

Anmeld

28. april 2012

Pipsle2012

Vi købte en lille hjerteformet guldmedaljon-halskæde til vores datter 

Vi ville gerne give hende en gave hun kan have "forever" 

Anmeld

28. april 2012

blomst84

Vi købte et dagmar kors til Cecilie det kan hun bruge når hun bliver ældre  

Anmeld

28. april 2012

Sofia

Vi gav ikke vores søn dåbsgave.

Anmeld

28. april 2012

tarkoflen

Nu har jeg ingen børn endnu, men har givet begge mine gudbørn et Piet Hein flag hvor deres navn og fødselsdag er ingraveret... Det kan de bruge resten af deres liv, og det kan jeg faktisk ret godt lide

Anmeld

28. april 2012

Malli

Min mor havde købt et dagmar kors til vores datter, så vi besluttede at vi ville give hende en børneopsparing, hvor vi hver månede sætter 200 kr ind på, indtil hun fylder 18 eller 21 år. Så er der en KÆMPE hjælp i forhold til evt lejlighed til den tid. Hun fik simpelthen så mange, mange gaver af alle gæsterne, at hvis vi valgte at købe noget ville det bare blive noget la, la. 

Vi havde buffet til vores barnedåb, og det var en rigtig god måde at gøre det på. 

Anmeld

28. april 2012

Svenne

Vi gav faktisk ikke vores søn noget i dåbsgave. Han får jo alt, hvad han har brug for - når han har brug for det. Og vi vidste simpelthen ikke, hvad vi skulle give ham.

Men jeg ved, at en af mine kollegers datter fik georg Jensen - margurit kæden i børnestørrelse. Det synes jeg er en super fin og brugbar gave!

Anmeld

28. april 2012

Munder

Vores datter fik ingen gave af os, andet end dåben

Vi valgte at have kok på, der kom og lavede al maden. Og en pige der serverede og vaskede op. På den måde skulle vi lave et minimum, hvilket var perfekt for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.