Den perfekte gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Kongmulle

Chiip91 skriver:

Min datter er godt nok kun 1uge, men jeg er lige så stille begyndt og planlægge dåben

Jeg har fundet kirke og dato, Men hvad vil i mene vil være den helt perfekte jeg gav min datter i dåbsgave ?

Jeg ved godt der er forskellige meninger om den perfekte gave, men altid godt og høre hvad i andre gav jeres eller andre, så jeg kan få nogle ideer 

I må også gerne fortælle hvad i gjorder med mad, lavede i det selv eller fik i en kok på ?

På forhånd tak

Til mine drenge en halskæde med et "hundetegn" med navn og cpr nr på

Og pigerne en halskæde med et guld kors

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Chiip91

Pipsle2012 skriver:

Vi købte en lille hjerteformet guldmedaljon-halskæde til vores datter 

Vi ville gerne give hende en gave hun kan have "forever" 

Lyder som noget helt perfekt

Vil os gerne have hun kan bruge det når hun er ældre

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Malli skriver:

Min mor havde købt et dagmar kors til vores datter, så vi besluttede at vi ville give hende en børneopsparing, hvor vi hver månede sætter 200 kr ind på, indtil hun fylder 18 eller 21 år. Så er der en KÆMPE hjælp i forhold til evt lejlighed til den tid. Hun fik simpelthen så mange, mange gaver af alle gæsterne, at hvis vi valgte at købe noget ville det bare blive noget la, la. 

Vi havde buffet til vores barnedåb, og det var en rigtig god måde at gøre det på. 

Okay
Jeg laver også en opsparing til hende, med 250 pr mdr.

Buffet lyder da også helt godt

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Munder skriver:

Vores datter fik ingen gave af os, andet end dåben

Vi valgte at have kok på, der kom og lavede al maden. Og en pige der serverede og vaskede op. På den måde skulle vi lave et minimum, hvilket var perfekt for os

Lyder os som en god måde og gøre det på

- jeg havde tænkt mig og "købe" en af mine lillebrors venner der er kok, til og lave alt maden(måske en 3retters?)

Anmeld

29. april 2012

Malli

Chiip91 skriver:

Okay
Jeg laver også en opsparing til hende, med 250 pr mdr.

Buffet lyder da også helt godt

Husk at vær opmærksom på, at man kun må opspare et bestemt beløb om måneden, mener faktisk at det er de 200 kr som vi indbetaler, for ellers skal du betale skat af det hele til sidst! 

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Kongmulle skriver:

Til mine drenge en halskæde med et "hundetegn" med navn og cpr nr på

Og pigerne en halskæde med et guld kors

os meget gode gaver

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Malli skriver:

Husk at vær opmærksom på, at man kun må opspare et bestemt beløb om måneden, mener faktisk at det er de 200 kr som vi indbetaler, for ellers skal du betale skat af det hele til sidst! 

Når for søren da, det var jeg ikk klar over

Anmeld

29. april 2012

Malli

Chiip91 skriver:

Når for søren da, det var jeg ikk klar over

Nej, det var vi heller ikke. Så bare husk at hør banken, hvor meget det er man må spare op til ens barn, førend man skal betale skat af det

Anmeld

29. april 2012

Kløver

Nu ved jeg ikke hvor du er fra på fyn, men vi har købt en sparegris i kerteminde, ved noget som hedder pottekonen. Det Er sådan en gammeldags sparegris i ler, hvor der kommer data på, vi bor i fredericia men har glædeligt kørt efter den, og skal helt sikkert have lavet en til lille søster som skal døbes i juli. På vores gris står dåbs og fødsels dato på, kirkens navn, vægt længde og kl i form af ur på trynen

Kan tage et par billeder og lægge ind senere hvis du gerne vil se den

Derudover har vi selv givet forsølvning af den 1 sut

Anmeld

29. april 2012

Chiip91

Malli skriver:

Nej, det var vi heller ikke. Så bare husk at hør banken, hvor meget det er man må spare op til ens barn, førend man skal betale skat af det

Okay tak, vil jeg huske og gøre imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.