Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Heey tøser.. Ligner de her begyndende skoldkopper? Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden, af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det... Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums
Heey tøser..
Ligner de her begyndende skoldkopper?
Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden, af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det...
Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums
Det kunne have været mig der kom med dette indlæg.. Hasse har også det der udslætlignende noget på maven og i ansigtet. Vi skal til lægen senere for at få det af-brkræftet om det er skoldkopper. Han skulle ellers have fejret fødselsdag i dagplejen i dag - ØV!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
signe. skriver: Det kunne have været mig der kom med dette indlæg.. Hasse har også det der udslætlignende noget på maven og i ansigtet. Vi skal til lægen senere for at få det af-brkræftet om det er skoldkopper. Han skulle ellers have fejret fødselsdag i dagplejen i dag - ØV!
Ååårh jeg kender godt det der med fødselsdag og sygdom... Silas havde 41 i feber på hans 1 års fødselsdag for fjorten dage siden og jeg havde bare glædet mig så meget og havde så mange forhåbninger om hvordan dagen skulle gå... Men nogle gange så går det bare ikke som vi havde forestillet os inde i hovedet...
Muhmi skriver: Ååårh jeg kender godt det der med fødselsdag og sygdom... Silas havde 41 i feber på hans 1 års fødselsdag for fjorten dage siden og jeg havde bare glædet mig så meget og havde så mange forhåbninger om hvordan dagen skulle gå... Men nogle gange så går det bare ikke som vi havde forestillet os inde i hovedet...
Det var da også bare øv, vi fejrede ham heldigvis sidste weekend sammen med sin far da han igså har fødselsdag lige der omkring. Det er jo nok mest OS det er synd for når de ikke kan holde fødselsdag som VI havde ønsket...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128