Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.333 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Muhmi

Heey tøser..

Ligner de her begyndende skoldkopper?

Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden, af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det...

Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Muhmi

Hov skulle vist have brugt en tydligere streg.. To sek

Nå det kan den ikke

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Heey tøser..

Ligner de her begyndende skoldkopper?

Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det...

Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums  

Følger lige med her

Anmeld

27. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Følger lige med her

Helt iorden søde!

Anmeld

27. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Følger lige med her

Faktisk så har Silas også haft det der røde "udslæt" agtige noget på underlæben de sidste dage, men vi har skudt det hen med at det måtte være suttens skyld...

Så lige du havde et indlæg om det tidligere... Mon det er skoldkopper

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Faktisk så har Silas også haft det der røde "udslæt" agtige noget på underlæben de sidste dage, men vi har skudt det hen med at det måtte være suttens skyld...

Så lige du havde et indlæg om det tidligere... Mon det er skoldkopper

Tænkte også lige skoldkopper. Den ene er helt hvid inden i. Men det er jo ikke sådan noget væske noget..

Meen hvis Silas ender med skoldkopper så vil jeg meget gerne trænge mig på til en legedate

Anmeld

27. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Tænkte også lige skoldkopper. Den ene er helt hvid inden i. Men det er jo ikke sådan noget væske noget..

Meen hvis Silas ender med skoldkopper så vil jeg meget gerne trænge mig på til en legedate

Du skal da i hvert fald være så velkommen... Men jeg er nu ret overbevist om at det er skoldkopper for han blev smittet for to uger siden og hvad jeg kan læse mig frem til, så går der ca. to uger efter de er smittet til de får det

Og de billeder jeg har set ligner bestemt også den han har i skridtet

Anmeld

27. april 2012

2721

Sådan nogle knopper har Charlie tit, så vil ikke tro det er skoldkopper

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Du skal da i hvert fald være så velkommen... Men jeg er nu ret overbevist om at det er skoldkopper for han blev smittet for to uger siden og hvad jeg kan læse mig frem til, så går der ca. to uger efter de er smittet til de får det

Og de billeder jeg har set ligner bestemt også den han har i skridtet

Jamen det er da lækkert at få det overstået Men er det ikke lidt dårlig timing med bryllup? Eller hvor langt tid er det det plejer at tage inden de er nogenlunde ovre det?

Anmeld

27. april 2012

Svenne

Jeg synes ikke, det ligner skoldkopper...

Min søn har skoldkopper lige nu - og de var altså noget større og mere røde lige fra starten af.
Men de ser selvfølgelig forskellige ud fra barn til barn.

Arthur har også været i smitte-fare flere gange uden at få skoldkopperne.

Men nu kom de:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.