Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Jamen det er da lækkert at få det overstået Men er det ikke lidt dårlig timing med bryllup? Eller hvor langt tid er det det plejer at tage inden de er nogenlunde ovre det?

Tjaa.. Jeg ved ikke om det kommer til at blive et problem... De fleste børn har dem uden gener (Heldigvis )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Muhmi

Svenne skriver:

Jeg synes ikke, det ligner skoldkopper...

Min søn har skoldkopper lige nu - og de var altså noget større og mere røde lige fra starten af.
Men de ser selvfølgelig forskellige ud fra barn til barn.

Arthur har også været i smitte-fare flere gange uden at få skoldkopperne.

Men nu kom de:

Okay.. Ja din søns skoldkopper er i hvert fald ikke til at tage fejl af

Men den min søn har i skridtet er større og mere rød end dem på de her billeder og så har den en blære, lige midt i

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Tjaa.. Jeg ved ikke om det kommer til at blive et problem... De fleste børn har dem uden gener (Heldigvis )

Det var da altid noget Og hvis han får dem nu her så skulle han også gerne være ovre det inden brylluppet

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

Muhmi skriver:

Heey tøser..

Ligner de her begyndende skoldkopper?

Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden, af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det...

Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums  

det synes jeg det ligner

Anmeld

29. april 2012

Albsil

Muhmi skriver:

Heey tøser..

Ligner de her begyndende skoldkopper?

Silas ER blevet udsat for smitten for ca. 14 dage siden, af hans fætter, så de kommer jo højst sansynligt, men er usikker på om det kan være det...

Han har også én med meget tydelig blære lige ved siden af tissemanden, men den får i altså ikke billede af, men er lidt i tvivl om det bare er en bums  

Fandt du ud af om det var skoldkopper? Min datter har nemlig det samme Lige nu 

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Fandt du ud af om det var skoldkopper? Min datter har nemlig det samme Lige nu 

Jeg er overbevist om at det ER skoldkopper, ville ellers ikke kunne forstå at de breder sig og er væskefyldte

Så ja, Det er det

Der er ikke mange, dem der er, de er store synes jeg

Den øverste "plet" på billedet, er hans modersmærke...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2012

Albsil

Muhmi skriver:

Jeg er overbevist om at det ER skoldkopper, ville ellers ikke kunne forstå at de breder sig og er væskefyldte

Så ja, Det er det

Ja den der er der vist ingen tvivl om:-) min datters ligner dog de første du viste. Ja, de ligner faktisk loppebid, men vi har bare ikke været i nærheden af dyr! Vi må vente at se tiden an. God bedring til lillemanden;-)

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Så ja, Det er det

Uhh hvor lækkert at få det overstået nu. Skulle næsten se om jeg ikke kunne invadere dit hjem Så min knægt også kunne blive knoppefyldt ..

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Uhh hvor lækkert at få det overstået nu. Skulle næsten se om jeg ikke kunne invadere dit hjem Så min knægt også kunne blive knoppefyldt ..

Jamen som sagt tidligere søde Nettemor, så skal du være så velkommen...  Det er altid rart at få det overstået, så man ikke skal jagte land og rige rundt for at blive smittet med dem

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Ja den der er der vist ingen tvivl om:-) min datters ligner dog de første du viste. Ja, de ligner faktisk loppebid, men vi har bare ikke været i nærheden af dyr! Vi må vente at se tiden an. God bedring til lillemanden;-)

Det billede jeg har taget der er taget i morges, nu her er hele hans ryg fyldt med knopper, så der er absolut ingen tvivl mere

Og der er kommet endnu flere siden jeg har taget det bilede for en time siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.