Kan 2 årige få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

L&V

Nettemor skriver:

hormonknopper / bumser?

Det er nemlig det de ligner at min søn har fået på sin underlæbe. Og et par stykker under det.

Hvis de ikke kan hvad kan det så være?

Har han spist noget syrligt eller noget. Ku ligne sådan noget man får når man sikker sig meget om munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

FrkZier

Nettemor skriver:

Jeg troede bare mere det var små babyer. . DE har jo tit hormonknopper..

Men der er nok ikke andet for end at jeg må se om der kommer mere så er det skoldkopper. Hvis ikke og dem der er der ikke forsvinder så må vi ind og besøge lægen..

Tak for dit svar

det er jo alligvel fredag så der er vel næsten ikke andet at gøre end at se tiden an til mandag - medmindre det går helt amok og det kræves vagtlæge :

ja ved godt det nok ikke er det mest konstruktive svar i verden, men ville dog stadig lige dele min 'erfaring', held og lykke med det

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Har han spist noget syrligt eller noget. Ku ligne sådan noget man får når man sikker sig meget om munden

Ikke hvad jeg lige kan komme på.. Kan self være de har fået noget i dagplejen.. Men han fik det igår og da var han hjemme ved mig.. Og havde ikke spist noget usædvanligt..

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

FrkZier skriver:

det er jo alligvel fredag så der er vel næsten ikke andet at gøre end at se tiden an til mandag - medmindre det går helt amok og det kræves vagtlæge :

ja ved godt det nok ikke er det mest konstruktive svar i verden, men ville dog stadig lige dele min 'erfaring', held og lykke med det

Ja det er jo det. Skal være sammen med svigermor søndag. Hun er sygeplejeske. Kan være hun har en ide til hvad det kan være.

Endnu engang tak for dit svar

Anmeld

27. april 2012

L&V

Nettemor skriver:

Ikke hvad jeg lige kan komme på.. Kan self være de har fået noget i dagplejen.. Men han fik det igår og da var han hjemme ved mig.. Og havde ikke spist noget usædvanligt..

Hmm så ved jeg det skisme ikke. Det ligner bare mig når jeg får ananas

Anmeld

27. april 2012

mpr

Nettemor skriver:

Her er billed

Syntes det ligner en form for udslet? kan han være allergisk for et eller andet?

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Hmm så ved jeg det skisme ikke. Det ligner bare mig når jeg får ananas

Får du også de hvide prikker i?

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Chel1992 skriver:

Syntes det ligner en form for udslet? kan han være allergisk for et eller andet?

Ikke hvad jeg kender til.. Men synes bare det er mærkeligt det er med hvide prikker i. (ved godt det ikke er nemt at se på billedet)

Anmeld

28. april 2012

Lone Jakobsen

hvordan ser han ud idag?

Anmeld

28. april 2012

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

hvordan ser han ud idag?

Det er det samme. Hverken mere eller mindre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.