Kan 2 årige få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Nettemor

K&S skriver:

Nej, det ligner ikke forkølelsessår (som jeg kender det) - jeg har desværre ikke andre kvalificerede bud

Tak for din tid og dit svar alligevel.. Så har vi da udelukket forkølelses sår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

JonTri

Nettemor skriver:

Har du set billedet?

Det er jo ikke i munden.. Det er lige omkring.. Tror du virkelig det er det? Hvordan kan jeg vide det med sikkerhed?

Ja den store ku godt ligne. Det skal være en blære. Det skal være i hår/hårgrænse og så breder de sig hurtigt!

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

JonTri skriver:

Ja den store ku godt ligne. Det skal være en blære. Det skal være i hår/hårgrænse og så breder de sig hurtigt!

Det må jeg prøve at se imorgen. Han havde den hvide igår aftes. Idag har han så fået de små.. nok en 4-6 stykker der ved munden..

Anmeld

27. april 2012

K&S

Nettemor skriver:

Tak for din tid og dit svar alligevel.. Så har vi da udelukket forkølelses sår

Det var da så lidt 

Anmeld

27. april 2012

2babygirls

Nettemor skriver:

hormonknopper / bumser?

Det er nemlig det de ligner at min søn har fået på sin underlæbe. Og et par stykker under det.

Hvis de ikke kan hvad kan det så være?

Nu er det ikke det bedste billede, men vi har mega skoldkoppe udbrud i børnehaven hvor jeg er, og det er små røde blærer...

Her er de startet i nakken og maven/ryggen.. Steder hvor man får det varmt.

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

Tina&Martin skriver:

Nu er det ikke det bedste billede, men vi har mega skoldkoppe udbrud i børnehaven hvor jeg er, og det er små røde blærer...

Her er de startet i nakken og maven/ryggen.. Steder hvor man får det varmt.

Nej ved godt det ikke er det bedste billed Mobil telefon + træt dreng kan godt drille lidt

Jeg må vente og se om der kommer flere. Tak for dit svar

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Nettemor skriver:

Her er billed

hvis han havde været 12 år ældre havde jeg 100% sagt det var bumser, fordi det synes jeg altså det ligner men jeg har absolut ingen forstand på småbørn så skal ikke prøve at gøre mig klog på det

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

FrkZier skriver:

hvis han havde været 12 år ældre havde jeg 100% sagt det var bumser, fordi det synes jeg altså det ligner men jeg har absolut ingen forstand på småbørn så skal ikke prøve at gøre mig klog på det

Lige præcis

Syns jeg nemlig også.. Men syns måske også at det passer sig lidt dårligt med alderen..

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Nettemor skriver:

Lige præcis

Syns jeg nemlig også.. Men syns måske også at det passer sig lidt dårligt med alderen..

jeg har faktisk "ofte" set småbørn hvor jeg har tænkt at det var godt nok tidligt at få bumser, men ja - det kan altså godt lade sig gøre (har jeg ladet mig fortælle) og NEJ jeg er slet ikke ekspert på området, det bare hvad jeg har hørt og set rundt omkring, men umildbart ville man ikke mene bumserne skulle komme endnu :p

Anmeld

27. april 2012

Nettemor

FrkZier skriver:

jeg har faktisk "ofte" set småbørn hvor jeg har tænkt at det var godt nok tidligt at få bumser, men ja - det kan altså godt lade sig gøre (har jeg ladet mig fortælle) og NEJ jeg er slet ikke ekspert på området, det bare hvad jeg har hørt og set rundt omkring, men umildbart ville man ikke mene bumserne skulle komme endnu :p

Jeg troede bare mere det var små babyer. . DE har jo tit hormonknopper..

Men der er nok ikke andet for end at jeg må se om der kommer mere så er det skoldkopper. Hvis ikke og dem der er der ikke forsvinder så må vi ind og besøge lægen..

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.