Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: hormonknopper / bumser?Det er nemlig det de ligner at min søn har fået på sin underlæbe. Og et par stykker under det. Hvis de ikke kan hvad kan det så være?
hormonknopper / bumser?Det er nemlig det de ligner at min søn har fået på sin underlæbe. Og et par stykker under det. Hvis de ikke kan hvad kan det så være?
Kan det være forkølelsessår (herpes)?
Det kommer jo også som små blærer....
åh jeg tænker straks børnesår men håber da ikke det er det.
børnesår ligner nu også mest skoldkopper.
K&S skriver: Kan det være forkølelsessår (herpes)? Det kommer jo også som små blærer....
Lone Jakobsen skriver: åh jeg tænker straks børnesår men håber da ikke det er det. børnesår ligner nu også mest skoldkopper.
Nettemor skriver: Har lagt billed ind nu.Den store nærmest læben er helt hvid i midten.
Har lagt billed ind nu.Den store nærmest læben er helt hvid i midten.
Nej, det ligner ikke forkølelsessår (som jeg kender det) - jeg har desværre ikke andre kvalificerede bud
JonTri skriver: SKOLDKOPPER... De er hvide, når de er i munden. Men husk at de også skal komme i håret og så breder de sig hurtigt!
SKOLDKOPPER... De er hvide, når de er i munden. Men husk at de også skal komme i håret og så breder de sig hurtigt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128