Fødselsdag i vs hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

okey

storms lagekage var nu et kælpe hit .. selvom det kan svine .. det tog pædagogene i stiv arm hihi..

jeg synes det var svært at finde ud af hvad man sku give mad, så det ikke blev det de i forvejen fik i hverdagen .. feks brød og frugt.. men nået anderleds og spænde..

Ja det er jo også det jeg tænker, for i isabellas vuggestue får de frugt og rugbrød hver dag kl 9. Så synes heller ikke det skulle være frugt.
Synes simpelthen det er så svært. For man vil jo godt gøre det så godt som muligt. Og det er jo egentlig lidt plat. For børnene er sgu nok begrejstret uanset hvad det er bare der måske sidder et flag i hahahahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

serinasmor

hmmm ... pizzasnegle lyder da ellers som en god idé ?

hvorfor må hun ikke få det ?

hun kunne også få gulerods-, agurke- og peberfrugtstave med og ostehapsere ... rosiner er nogo i serinas dp .. da de jo kun må få 50 g om ugen til de bliver 3 år har kommunen bestemt at det får de ikke i dp her i byen ... heller ikke selvom det er fødselsdag ..

kyllingepølsehorn var i øvrigt et hit her til 2års fødselsdag ... 4 børn spiste en ½ bagepladefuld

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

serinasmor skriver:

hun kunne også få gulerods-, agurke- og peberfrugtstave med og ostehapsere ... rosiner er nogo i serinas dp .. da de jo kun må få 50 g om ugen til de bliver 3 år har kommunen bestemt at det får de ikke i dp her i byen ... heller ikke selvom det er fødselsdag ..

kyllingepølsehorn var i øvrigt et hit her til 2års fødselsdag ... 4 børn spiste en ½ bagepladefuld

hvorfor må de kun få så lidt rosiner ?

storm får det af og til i hans vuggestue om eftermiddagen..

Anmeld

27. april 2012

serinasmor

Babyklar skriver:

hvorfor må de kun få så lidt rosiner ?

storm får det af og til i hans vuggestue om eftermiddagen..

sundhedsstyrelsens anbefaling

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Ja det er jo også det jeg tænker, for i isabellas vuggestue får de frugt og rugbrød hver dag kl 9. Så synes heller ikke det skulle være frugt.
Synes simpelthen det er så svært. For man vil jo godt gøre det så godt som muligt. Og det er jo egentlig lidt plat. For børnene er sgu nok begrejstret uanset hvad det er bare der måske sidder et flag i hahahahah

lige præcis ..

jeg synes os det var møg svært, i det jeg aldrig har stået i situratioen før.. og gerne ville give et godt indtryk .. men det gjorde jeg på begodsning at det egentlig bare var en lagklage ..

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

serinasmor skriver:

sundhedsstyrelsens anbefaling

nåårh ..

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

serinasmor skriver:

Jeg havde selv tænkt pølsehorn. Det er ikke fordi hun ikke må få det. Kun kan bare ikke spise det. Alt kød uanset hvad det er kan hun ikke tykke. Altså så er der jo brødet meen lidt kedeligt måske.

De må helst heller ikke have rosiner med i isabellas vuggestue af samme grund.
Men bliver nødtil at spørger dem i vuggestuen for jeg havde jo også tænkt gulerodskage. Men hvis de helst ikke må få den slags kan jeg jo ikke lave det hehe

Anmeld

27. april 2012

serinasmor

michelledam skriver:

Jeg havde selv tænkt pølsehorn. Det er ikke fordi hun ikke må få det. Kun kan bare ikke spise det. Alt kød uanset hvad det er kan hun ikke tykke. Altså så er der jo brødet meen lidt kedeligt måske.

De må helst heller ikke have rosiner med i isabellas vuggestue af samme grund.
Men bliver nødtil at spørger dem i vuggestuen for jeg havde jo også tænkt gulerodskage. Men hvis de helst ikke må få den slags kan jeg jo ikke lave det hehe

hmm .. hvad så med pizzasnegle uden kød .. med majs i stedet ..

den ville gå rent ind herhjemme

Anmeld

27. april 2012

serinasmor

Babyklar skriver:

nåårh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.