Fødselsdag i vs hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Maja_4000

Vi havde pølsehorn med da Caroline blev 1 år .. Det var en succes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Vi havde pølsehorn med da Caroline blev 1 år .. Det var en succes

Brugte i så kyllinge pølser? Altså nu er der jo to udlændinge på isabellas stue, ved ikke om de er muslim. Men de må jo ikke spise svinekød. Så der er man vel nødtil at acceptere og bruge kyllingepølser?

Anmeld

27. april 2012

Maja_4000

michelledam skriver:

Brugte i så kyllinge pølser? Altså nu er der jo to udlændinge på isabellas stue, ved ikke om de er muslim. Men de må jo ikke spise svinekød. Så der er man vel nødtil at acceptere og bruge kyllingepølser?

Vi havde brugte kyllingepølser , ja .. Det er også dem Caroline bedst kan lide , så tror jeg havde brugt dem ligemeget hvad Der er også udlændinge Carolines stue , så ville helst være på den sikre side

Anmeld

27. april 2012

Momster89

Jeg lavede madpakkemuffins.

De ligner en kage, men er sunde, og smager helt fantastisk 

Og så kan du selv bestemme hvad der skal i af kød, grønt og evt ost

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Solveig89 skriver:

Jeg lavede madpakkemuffins.

De ligner en kage, men er sunde, og smager helt fantastisk 

Og så kan du selv bestemme hvad der skal i af kød, grønt og evt ost

Hvordan laver du dem? Det lyder ret spændende.

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

meningen var at storm sku have pølsehorn med... men men men vi nået aldrig at bage dem, da vi havde holdt fødselsdag for ham hele weekenden ..

så han fik en lagekage med, hvor pædagogerne selv ku vouder hvor meget de sku have børnene..

i storms vs må man have en ting med også selvom det er sundt eller sukker..

Anmeld

27. april 2012

Momster89

Jeg fandt den her inde

https://www.baby.dk/debat/59480pi1/madopskrifter/madpakke-muffins.aspx

Og så er det bare at lege lidt med opskriften, og putte i hvad man selv synes

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Babyklar skriver:

meningen var at storm sku have pølsehorn med... men men men vi nået aldrig at bage dem, da vi havde holdt fødselsdag for ham hele weekenden ..

så han fik en lagekage med, hvor pædagogerne selv ku vouder hvor meget de sku have børnene..

i storms vs må man have en ting med også selvom det er sundt eller sukker..

Okay ja dem er der ikke mange af. Tror ikke de som sådan har ingen sukker politik i isabellas vuggestue. Tror bare de ser at man helst ikke kommer med slik og lagkage.
Men jeg må spørger dem. Jeg er ved at bage vanilie boller nu. Så prøver og se hvad resultatet bliver og hvis de bliver gode jamen så er det nok det vi tager plus noget andet

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Okay ja dem er der ikke mange af. Tror ikke de som sådan har ingen sukker politik i isabellas vuggestue. Tror bare de ser at man helst ikke kommer med slik og lagkage.
Men jeg må spørger dem. Jeg er ved at bage vanilie boller nu. Så prøver og se hvad resultatet bliver og hvis de bliver gode jamen så er det nok det vi tager plus noget andet

okey

storms lagekage var nu et kælpe hit .. selvom det kan svine .. det tog pædagogene i stiv arm hihi..

jeg synes det var svært at finde ud af hvad man sku give mad, så det ikke blev det de i forvejen fik i hverdagen .. feks brød og frugt.. men nået anderleds og spænde..

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Solveig89 skriver:

Jeg fandt den her inde

https://www.baby.dk/debat/59480pi1/madopskrifter/madpakke-muffins.aspx

Og så er det bare at lege lidt med opskriften, og putte i hvad man selv synes

Mange tak. Den er gemt i favoritter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.