Fødselsdag i vs hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2012

Mother-love

Hey girls
Ved jeg er lidt tidligt ude da min datter først fylder 1 år den 30. Maj.

Men har tænkt og tænkt hvad f...... Skal jeg have med?
Ikke frugt da de får det om morgenen.
Og så skulle det jo gerne være noget isabella også kunne spise. Så pizzasnegle og den slags er nok ikke det bedste.

Men havde tænkt på nogle boller som jeg evt. Lagde som en bolledame komme en smugle farvet glassur på. Måske lidt krymmel.

Men tænker at det måske ikke er så kreativt?

Plz kom med nogle ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Mother-love

Den forsvandt ret hurtigt

Anmeld

26. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg plejer, at bage boller med forskelligt farvet glasur på og det er altid et hit.

Anmeld

26. april 2012

Mother-love

MoarHvidovre skriver:

Jeg plejer, at bage boller med forskelligt farvet glasur på og det er altid et hit.

Okay. Det er ikke noget der bliver brugt ret tit?

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Boller med smør og evt en kagekone eller muffiens med flere faver glasur! Vh stine

Anmeld

27. april 2012

Morgensol

Her da min datter blev 2 lavede jeg små "slik"poser. Der var en pakke rosiner, en frugtstang, frugt "vingummier" og en ostehaps i. Det var et kæmpe hit blandt ungerne! De sys det var vildt spændende at sidde og grave nede i posen og se hvad det næste var de fik med op!

Anmeld

27. april 2012

Pinkrose

michelledam skriver:

Hey girls
Ved jeg er lidt tidligt ude da min datter først fylder 1 år den 30. Maj.

Men har tænkt og tænkt hvad f...... Skal jeg have med?
Ikke frugt da de får det om morgenen.
Og så skulle det jo gerne være noget isabella også kunne spise. Så pizzasnegle og den slags er nok ikke det bedste.

Men havde tænkt på nogle boller som jeg evt. Lagde som en bolledame komme en smugle farvet glassur på. Måske lidt krymmel.

Men tænker at det måske ikke er så kreativt?

Plz kom med nogle ideer.

Altså jeg ville hører i den vuggestue hun er i hvad de normalt gør. For fx der hvor min datter er sørger de selv for det pga en masse sundheds regler som at man ikke må have mad med der er lavet i eget hjem da de jo ikke ved hvordan køkkenhygiegnen er.

Så de sørger selv for en masse lækkert frugt og grov boller.

Den instution jeg selv arbejdede i og ved rigtig rigtig mange andre også har den samme holdning er at det skal være ting uden sukker så frugt eller grov boller. Så ville hører af før du putter glasur på for det måtte vi ihvetfald ikke give børnene.

Anmeld

27. april 2012

LR85

Vi købte de der hanneldags slikposer. Så puttede vi en lille pakke rosiner i, en kiks, og vindruer. 

Det kunne have været mange forskellige ting, men nu blev det altså det  

Anmeld

27. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
michelledam skriver:

Okay. Det er ikke noget der bliver brugt ret tit?

Som der er en anden der skriver kan der være sundhedspolitik i jeres vs. Det er der også i vores, MEN der må gerne komme lidt glasur på bollerne (som de siger behøver man ikke, at være hysterisk).

Det var selv vs der foreslog det, da jeg første gang skulle have noget med til fødselsdag.

Anmeld

27. april 2012

Mother-love

Tak for jeres svar. Og ja jeg må nok hellere lige høre dem ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.