Anette&Sophia skriver:
du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden.
hvad ville du/i bruge pengene på? :-)
Jeg ville først og fremmest indfri min kærestes lån, og så skulle huset sælges.
Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver
+ en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg.
ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.
Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 
Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ.
Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel
) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ
Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D
og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-)
hvis jeg vandt mange penge så ville jeg
- komme af med vores skide indskuds lån
- købe to biler, en til kæresten og en til mig selv ( en amarok, og en boble tror jeg
)
- købe drømmehuset med stråtag og det hele
- betale rejse til kæresten, mine forældre, bror og jeg måske til new zealand
- sørge for at der var en lille opsparring til fremtidlige børn og til fester i den sammenhæng
- forøge min samling af bøger 
Anmeld