tid til at drømme - hvad ville du gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

tarkoflen

Hov jeg glemte, at vi skulle have en der kom og gjorde rent en gang om ugen, og en der passede haven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Anette&Sophia

tarkoflen skriver:

Hov jeg glemte, at vi skulle have en der kom og gjorde rent en gang om ugen, og en der passede haven

haha   
det var faktisk en god ide :b 

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

Anette&Sophia skriver:

haha   
det var faktisk en god ide :b 

Ja ikke? Det ville være min første prioritet

Anmeld

27. april 2012

MariaJ

Rive mindst et år ud af kalenderen og tage ud og rejse med mand og børn.

Købe et hus, der var stort nok til at vi kan være der med alt vores ragelse og indrette det lækkert.

Lade det regne lidt på resten af familien - præcis hvordan og i hvilket omfang kommer nok an på hvor mange fantasillioner, der var tale om.

Overveje om vi måske kunne indrette vores arbejdsliv/hverdagsliv på en anden måde, så hverdagene ikke var så hektiske, i de her år, hvor vi har små børn.

Anmeld

27. april 2012

Leneur

Åh ja Allerførst ville jeg være fornuftig og betale min gæld, så ville jeg booke en rejse til Kreta for HELE min kære familie i mindst 3 uger og mens vi er der vil vi finde en kæmpe grund/bungalov lige ned til stranden og finde personale der passer det når vi ikke er der. Finde et dobbelthus herhjemme som min ene søster og jeg kunne dele. Få det indrettet lige som vi vil have det og for søsters og Siljes skyld med have. Finde et lille hus til min mor også. Hjælpe den anden søster med at få deres hus gjort færdigt. Støtte til kræftens bekæmpelse, læger uden grænser og unicef Sørge for en lille slat penge til når Silje er voksen.Ansætte en rengøringskone/ kogekone. Ansætte en personlig træner og få fikset mine tunge øjenlåg, tænder og brystløft. Og ellers bare nyde tilværelsen som jeg lyster.

Anmeld

27. april 2012

Jonatansmor

Anette&Sophia skriver:

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

hvad ville du/i bruge pengene på? :-)

Jeg ville først og fremmest indfri min kærestes lån, og så skulle huset sælges.
Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

1. Gældfri.
2. Verdensomsejling med familien.
3. Investeringer.

Men det kommer aldrig til at ske, er en sort kat når det kommer til held

Anmeld

27. april 2012

jydeinden

Anette&Sophia skriver:

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

hvad ville du/i bruge pengene på? :-)

Jeg ville først og fremmest indfri min kærestes lån, og så skulle huset sælges.
Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

hvis jeg vandt mange penge så ville jeg

- komme af med vores skide indskuds lån

- købe to biler, en til kæresten og en til mig selv ( en amarok, og en boble tror jeg )

- købe drømmehuset med stråtag og det hele

- betale rejse til kæresten, mine forældre, bror og jeg måske til new zealand

- sørge for at der var en lille opsparring til fremtidlige børn og til fester i den sammenhæng

- forøge min samling af bøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.