tid til at drømme - hvad ville du gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anette&Sophia

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

hvad ville du/i bruge pengene på? :-)

Jeg ville først og fremmest indfri min kærestes lån, og så skulle huset sælges.
Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

lycly

Anette&Sophia skriver:

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

Jeg kan hoppe med på meget af det du skriver

Vil dog ikke have en landejendom, vil have en kæææmpe villa ikke alt for langt fra København Og selvfølgelig med Walk-in closet og herreværelse til manden - og så det fedeste børneværelse

Så ville jeg købe en masse lækkert tøj i god kvalitet og lækkert sengetøj

Og så skal vi have en bil hver - min kæreste kan få en sportsvogn af en art, jeg skal have en Range rover evoque. Det er bare den FEDESTE bil. Skal så også bare lige have en med rundt når jeg skal køre, KUN ansat til at parkere - for det er en KÆMPE bil og jeg er mega dårlig til at parkere

Ligesom dig, vil jeg også sætte et par millioner ind på en børneopsparing og så købe en ferielejlighed på en eller anden græsk ø eller så noget

Åååh jeg kunne blive ved...

Anmeld

26. april 2012

Chraz

Hvis jeg vandt den store pulje skulle alt vores gæld betales og vi skulle købe en dejlig stor grund og så selv designe vores hus.

Derudover ville jeg give mine forældre og svigerforældre en rejse hver med alt betalt og finde nogle super gode lokaler så min kæreste kunne leve af sin hobby (fotograf)

Ungerne skulle have fyldt værelserne op med super flotte møbler, legetøj og tøj. 

Selv ville jeg gerne have en ny gardarobe og en splinter ny WV passat, så er jeg glad  

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

Så skulle huset helt sikkert sælges!

En landegendom skulle købes, en kæmpe en med stald og det hele og et kæmpe grund areal hvor manden (og evt. sønner) kunnne køre på crossere og jeg ved ikke hvad.

Og der skulle naturligvis også være walk-in closet, til både mig, manden og Tilde - og de små også.

Er sikker på Tilde og de små ville blive lykkelige når de bliver ældre.

Det nye hus skulle indrettes med alt det fineste, et dejligt stort køkken! 

En ny bil skulle købes - eller tre? en stor familie bil, og en lille fræk audi til hver af os.

Og tøj - massere af tøj!

og selvfølgelig babyudstyr i bedste kvalitet

ikke noget med at tænke på priser overhovedet! 

- og mon ikke også der er penge til sæsonkort til både fodbold, håndbold, ishockey og legoland til manden og Tilde! 

Jeg kommer jo nok ikke ud ret meget når først jeg når uge 24 og frem til trillingerne er .. store!  

Anmeld

26. april 2012

Anette&Sophia

jeg glemte sgu egentlig helt min mor i farten. hæhæ. 

hendes hus har godt nok lige fået nyt tag, men så skulle hun have nye vinduer, og have isuleret muren ( forsikringen betaler for at ydermuren bliver lavet ( hendes hus har slået revner efter eksplossionen i Andst sidste år )
Og så skulle hun have en ny fin kone bil + forkæles godt og grundigt :-) hæhæ. 

Og sophia skal da selvfølgelig også have det fedeste walk-in closet + værelse + eget badeværelse. 

muligvis man lige så godt selv kunne bygge huset, så man fik alle drømmene udfyldt :b hæhæ. 

Anmeld

26. april 2012

Anette&Sophia

LunaLykke skriver:

Jeg kan hoppe med på meget af det du skriver

Vil dog ikke have en landejendom, vil have en kæææmpe villa ikke alt for langt fra København Og selvfølgelig med Walk-in closet og herreværelse til manden - og så det fedeste børneværelse

Så ville jeg købe en masse lækkert tøj i god kvalitet og lækkert sengetøj

Og så skal vi have en bil hver - min kæreste kan få en sportsvogn af en art, jeg skal have en Range rover evoque. Det er bare den FEDESTE bil. Skal så også bare lige have en med rundt når jeg skal køre, KUN ansat til at parkere - for det er en KÆMPE bil og jeg er mega dårlig til at parkere

Ligesom dig, vil jeg også sætte et par millioner ind på en børneopsparing og så købe en ferielejlighed på en eller anden græsk ø eller så noget

Åååh jeg kunne blive ved...

HAHAHA! flad af grin :-D

Anmeld

26. april 2012

Kloster

Åhh... Drømme drømme drømme...........

Jeg ville self betale alt gæld.

Mine børn skulle sikres både bolig, kørekort og uddannelse.

Jeg skulle læse til sygeplejerske (åh hvor ville jeg bare SÅ gerne det..)

Vi skulle bygge helt nyt hus.

Vi skulle ud og rejse mindst 2 gange om året - i børnenes ferier

Også ville jeg give penge til min bror, mor/far, mandens søster og hans mor og hans far.

Også ville jeg købe det, jeg havde lyst til. Og jeg ville støtte foreninger som fx kræftens bekæmpelse osv.

Anmeld

26. april 2012

FrkZier

Anette&Sophia skriver:

jeg ville ringe til min chef og sige: c'yaa biiiiacth jeg rejser til de varme lande et par måneder.. og efter et par måneder i sydafrika eller hvor jeg nu vælger ville jeg finde et større sted med bedre beliggenhed til min kæreste og jeg. og tjaeh, måske ville der falde lidt af til mor og far og stensikkert noget nyt tøj

Anmeld

26. april 2012

Michalala

Tja... Ved faktisk ikke hvad jeg skulle bruge SÅ MANGE penge på.

Ville helt sikkert købe et lækkert hus og rejse. Og så tror jeg måske jeg kunne finde på at sige mit arbejde op og gøre noget frivilligt i stedet.

Anmeld

26. april 2012

Silas&Mille

Uha det snakker vi om her hjemme en gang imellem

Vi ville:

- indfri ALT gæld
- finde drømmehuset og købe det kontant
- hvis vi ikke kan finde drømmehuset i et område vi vil bo i, bygger vi drømmehuset
- købe en nu bil til os hver (en lille sporty en til farmand og en fin stor familiebil til mor her )
- rejse et par gange om året
- måske en ferielejlighed syd på som bl.a mine forældre kan komme til at bruge som de lyster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.