tid til at drømme - hvad ville du gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Laura.

Anette&Sophia skriver:

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

hvad ville du/i bruge pengene på? :-)

Jeg ville først og fremmest indfri min kærestes lån, og så skulle huset sælges.
Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

Uh ha... Hvis jeg vandt en hulens masse penge, ville jeg først og fremmest betale alt lån af og få det ud af verden, samt med resten af familiens. Og så skulle jeg og familien vel forkæles lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Ditte-3

jeg ville få betalt hvores gæl og så skulle jeg ha desejned et fedt hus med alt hvad vi ønsker, mens det blev bygged og indratted med det vi har udpejet så tager jeg ungerne , manden og mine foreldre med til vietnam i 3 mdr så når vi kommer hjem er huset færdig, så vil jeg købe mine foreldres hus så de kan komme lidt tætter på og få bygged et hus til dem, så lejer jeg deres hus ud og tjener lidt på det. så så skal der da også 2-4 lækre biller til og en masse dyr og så vil jeg i gang med en uddanelse som jeg drømmer om og betale mig til en læreplas da den ik er nem at få 

ja det var lidt af det sss

Anmeld

27. april 2012

Holbæktrunten

Åh, det sekund millionerne stod på kontoen, sagde jeg mit job op. 

Anmeld

27. april 2012

Holbæktrunten

Anmeld

27. april 2012

Holbæktrunten

Anmeld

27. april 2012

Chevro

Jeg ville sælge huset, købe en kæmpe grund og bygge et stort hus derpå. Købe en stor gård til min søster og hendes kæreste, give mine forældre en grund og hus derpå, medmindre de hellere vil have betalt deres eget ud (:

Og så vil jeg have en rengøringskone til mit store hus, arbejde lidt frivilligt hist og her, være en god mor, og sørge for at mange andre mennesker omkring mig har det godt :-)

Anmeld

27. april 2012

Chevro

Og derudover vil gerne lige et par mdr til Australien og opleve nogle ting :-)

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

Anette&Sophia skriver:

du vandt utallige mange milioner. lidt ligesom den store pulje der var for nogle måneder siden. 

Så skulle vi have en landejendom, hvor der var værksted til min kærestes bilfreakness, og en bette hestestald, så min datter og jeg kan få os en krække hver  + en meget vigtig ting. ET KÆMPE WALK-IN CLOSET! hæhæ. og et madkammer. - det mangler jeg. 

ja, og så skulle walk-in closet´ da fyldes op til randen med en masse lækkert tøj, og sko.

Sophia skulle have en masse fint tøj, og så skulle der lige smides et par milioner ind på hendes børneopsparing. 

Det nye hus skulle totalt indrettes med en masse nye lækre møbler, og det skal bare være dem man altid har drømt om, ikke noget med at tænke på prisen. hæhæ. 

Ja, og så skulle vi da også lige have os en fin ny bil ( opel ) og så måske en lille lækker sportsbil. hæhæ

Og så en ferie lejlighed nede sydpå og et hyggeligt lille kolonihave hus, ville ikke være ringe :-D

og det sidste mange milioner der er tilbage, skal gemmes, til vi bliver gamle og grå, og ikke gider arbejde mere. :-) 

fik jeg imorgen mange mange penge imellem mine hænder, skulle min kærestes lån ud a verden.. og så skulle han ha lavet den øjen laser operation han går og sukker efter.. og så skal jeg ha lavet mine bryster..

da det er jo desværre nok bare drømme

Anmeld

27. april 2012

kiwilouise

Anette&Sophia skriver:

uhh det ville være dejligt hvis man nu vandt

jeg ville betale gæld af og få solgt vores andel. købe et hus og bygge et kæmpe studie til min mand og hans musik-halløj (så behøver han ikke at tage til kbh)

lave en opsparing så mine børn er sikret

også ville jeg bruge de sidste penge på at støtte en god sag her i dk

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

Hvis jeg vandt mange millioner, så ville jeg:

Finde den fedeste grund og bygge vores drømmehus med en lille cafe til min kaffenørd af en kæreste
Sige mit job og og arbejde frivilligt for en vegørende organisation
Rejse jorden rundt
Rejse til New York på shoppetur med mine nærmeste veninder
Tage ud og rejse med min og kærestens familie
Min kærestes studiegæld skulle selvfølelig betales ud
Og så skulle vores kommende børns fremtid selvfølgelig sikres
Og jeg ville investere nogle af pengene, så de kunne få lov til at yngle

Det tror jeg umiddelbart var det hyggelig tråd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.