Jeg er så vild med at i synes jeg overreagerer bare fordi jeg skriver at jeg vil have en ny ring.. 
Jeg har tænkt på det før, men nu gør det, ganske enkelt fordi jeg <-- bæmærk jeg, synes det er virkelig over stregen at man prøver en andens forlovelsesring på...
Det bringer også uheld at kigge på forlovelsesringe før man overhovedet er blevet forlovet, eller spurgt...
Well.. Det er jo selvfølgelig ikke for at disse jer der kunne have fundet på det samme.. Men DEN tankegang kan jeg simpelthen ikke forstå, det synes jeg virkelig er mangel på respekt for andres ting og på hvad de ting evt. kunne betyde for den person...
Igen, havde det været et armbånd, eller noget helt andet end min forlovelsesring/vielsesring så havde det ikke betydet det store for mig, men fordi det netop ER noget der er helligt for mig og vores forhold til hinanden..
Ja vores forhold sidder bestemt og absolut ikke i ringen, nej, men den er et STÆRKT symbol på vores kærlighed til hinanden og det går man altså ikke bare og prøver på for lige at se hvordan det nu føles... Det ville jo også være dybt underligt at hun gik hen og snavede min kæreste i gulvet, bare for at se hvordan det passede hende... ( ? )

Anmeld