LIDT sur, men mest forundret....
Jeg har fået et sår på min ringefinger (forlovelsesfingeren) og der er gået betændelse i det, så jeg kan ikke rigtig holde ud at have min ring på, men har den selvfølgelig på mig og tager den på en gang imellem...
Jeg havde så taget den af i klassen fordi den begyndte at irritere mig... Så tager min sidemand den, mens vi sidder og laver en opgave, og hun kigger på den (no problem, kig alt det du vil) men så ser jeg ud af øjenkrogen at hun begynder at lave den bevægelse som at hun skal til at prøve den på, hvor jeg så vender mig hurtigt og siger: DET må du altså ikke, det bringer uheld!!!!
Men det var for sent, den sad helt nede på hendes finger... Hvorefter hun så siger: Ej jeg blev helt forskrækket, men vi lader bare som om det ikke er sket.. Og ligger den så tilbage....
Altså undskyld mig,
men hvis du havde taget dine øreringe ud og lagt dem på bordet, var du så ikke blevet pisse sur over at jeg bare havde prøvet dem uden at spørge først?
Altså nu skal den ring bare skiftes ud, ja jeg tror ikke på det bringer uheld, men alligevel lidt... Og jeg havde slet ikke tænkt mig at jeg skulle have en ny ring...
Iiiiih.... Tror vidst bare lige jeg måtte ud med det....
Anmeld