Er så tosset!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Ja, derfor kunne de da godt fortælle mig, hvad jeg ikke gjorder helt okay, så jeg kunne gøre det anderledes, altså så de sagde "Nej, ikke sådan, nu skal du se hvordan" eller lign.

Uden tvivl. Det er da rigtig ærgeligt at de ikke har hjulpet dig lidt på vej, så man vidste noget mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

FruStolpe

Maja88 skriver:

føler med dig i din situation....

MEN......

jeg tror ikke sygeplejeskerne bevidst har løjet i deres rapport...

de har skrevet det de vitterligt har set.. der vil altid være 2 sider af samme sag, men de er uddannet til at se på situationer med objektive briller på.

men kan godt forstå du er ked af det,,, men igen ja

Jeg er også enig her.

Du har min største medfølelse, jeg kan ikke forstille mig noget værre end at miste min datter.

Men jeg tror altså heller ikke på at man tvangsfjerner uden grund. Go ide at få advokat på, og så find ud af hvordan og hvorledes de mener du kan gøre anderledes. ..

Jeg håber det bedste for jer

Anmeld

25. april 2012

Kb

Maja88 skriver:

føler med dig i din situation....

MEN......

jeg tror ikke sygeplejeskerne bevidst har løjet i deres rapport...

de har skrevet det de vitterligt har set.. der vil altid være 2 sider af samme sag, men de er uddannet til at se på situationer med objektive briller på.

men kan godt forstå du er ked af det,,, men igen ja

Her er jeg også enig... Nu skriver TS ikke konkret, hvad årsagen til tvagsfjernelsen er. Man må gå udfra at der har været en rigtig god grund, for sådan går kommunen jo rundt og fjerner børn fra deres forældre, for bagateller... Jeg føler da med TS, man skal da også være en usædvanlig dårlig mor, hvis man ikke bliver ulykkelig, når ens barn bliver taget fra èn.
Det vigtigste her er dog barnets ve og vel og ikke en ulykkelig mor...

Anmeld

25. april 2012

Tvillingemor80

Vil bare sende dig et kram og en masse tanker - kan ikke forestille mig hvor ulideligt hårdt det må være.. !

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Her er jeg også enig... Nu skriver TS ikke konkret, hvad årsagen til tvagsfjernelsen er. Man må gå udfra at der har været en rigtig god grund, for sådan går kommunen jo rundt og fjerner børn fra deres forældre, for bagateller... Jeg føler da med TS, man skal da også være en usædvanlig dårlig mor, hvis man ikke bliver ulykkelig, når ens barn bliver taget fra èn.
Det vigtigste her er dog barnets ve og vel og ikke en ulykkelig mor...

hun er IKKE blevet tvangsfjernet!

De sagde til mig at hvis jeg ikke skrev under, så ville der komme STORE konsekvenser for mig, bla. politi, dommer, og at jeg ikke måtte se hende så meget, måske 1gang pr.mdr. og det jeg jeg bare slet ikke resikere, så så ingen anden udvej end og skrive under.

og grunden til hun er i pleje er, at de ikke synes jeg havde forældre rollen, grundet min fortid og barndom, så de dømte ud fra mine papier fra 10år siden, men det kan de da ikke bedæmme når jeg ikke havde født

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg er også enig her.

Du har min største medfølelse, jeg kan ikke forstille mig noget værre end at miste min datter.

Men jeg tror altså heller ikke på at man tvangsfjerner uden grund. Go ide at få advokat på, og så find ud af hvordan og hvorledes de mener du kan gøre anderledes. ..

Jeg håber det bedste for jer

hun er ikke tvangsfjernet.

Jeg vil også få advokat på, hvis de ud fra det OUH skriver, siger jeg kun må se hende 1-2gange pr.mdr. Hende fra kommunen sagde til og starte med at hun regnede med det bliv 1-2, måske 3 gange pr uge, fordi jeg samarbejder så godt med hende som jeg nu gør

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Vil bare sende dig et kram og en masse tanker - kan ikke forestille mig hvor ulideligt hårdt det må være.. !

Mange tak

Det er utroligt hårdt , men har heldigvis mødt plejefamilien nogle gange, og de er rigtige søde, så er okay tryg ved at hun er der - men alligevel ikke

Anmeld

26. april 2012

rimor

sender dig verdens største kram og krydser hvad der kan krydses for at du får din datter igen.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Uden tvivl. Det er da rigtig ærgeligt at de ikke har hjulpet dig lidt på vej, så man vidste noget mere. 

Lige præcis, og hvis de synes jeg er sådan en dårlig mor, skulle de da have været der mere end de 2-3timer om dagen som de nu var

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

rimor skriver:

sender dig verdens største kram og krydser hvad der kan krydses for at du får din datter igen.

Mange tak

De har sagt at der mindst går 1år, får hende hjem når jeg har arbejdet med de ting jeg skal arbejde med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.