Ved ikke om jeg er i det rigtige rum, men det passede bedst.
- Sagen er den at jeg har en datter på 4dage, og det bliv i 38+ besluttet at hun skulle i plejefamilie, fordi de ikke synes jeg var egnet som mor!!!!!!! 
Sygeplejskerne på OUH skulle derfor lave en opsevertions (staves?) rapport på mig, om hvordan jeg klarede den, også sende den til min kommune. Så de ud fra det kunne træffe en afgørelse om samvær.
Jeg modtager så idag en kopi af den rapport, og jeg bliv SÅ tosset da jeg læste den!
- De skriver bla. at jeg "råber" af min datter og siger "Hold så op!" når hun skal skiftes og ikke vil ligge stille (hvilket jeg IKKE har gjort)
- At jeg ikke kan tilsidestille mine egne behov før hendes (LØGN, min datter kommer ALTID først)
- At jeg ikke kan se om hun er sulten (LØGN)
- Jeg gider ikke vågne hvis hun græder, de siger jeg hellere vil sove(LØGN, jeg vågnede HVER gang)
- At vi ikke kan få øjenkontakt, fordi jeg ikke gider (LØGN, der er flere der har set vi har haft det masser af gange)
- At når jeg mader hende, så stopper jeg fordi min mobil ringer, fordi jeg hellere vil snakke ( KÆMPE løgn, hun er vigtiger)
- At jeg råber, hæver stemmen, hvis hun er ked, eller ikk vil skiftes eller sove ( LØGN igen! jeg snakker stille og roligt)
- Og at jeg ikke kan trøste hende( jeg tog hende altid op, når hun havde brug for det)
- og at jeg efterlader hende- jeg gik ikk engang på toilet uden hende, så LØGN igen)
- De var fandme kun inde og se til os max. 2-3timer om dagen, og der sov hun for det meste. de aner ikk en skid om hvad der skete de andre 21-22timer! Hvordan kan du sige sådan noget pis!!!!!!?
Amen jeg bliv så stik hammerne tosset! De udstiller mig som verdens dårligste mor, jeg har enda vidner på dette, der bla. så vi havde øjenkontakt, at jeg snakkede stille og roligt osv.
Nu må jeg så ikke se min datter før kommunen har taget en afgørelse på hvormeget jeg må se hende, og der kunne godt gå 2uger, har ikke set hende siden mandag formiddag, hvor hun bliv hentet, jeg ved ikke hvordan min datter har det eller noget, mig og plejemoren må ikke havde kontakt!!!! 
- Ved godt det bliv lidt langt, men må bare ud med det, måske andre har oplevet noget samme ? så skriv endelig!