Er så tosset!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Det er vel ikke at modarbejde, at kende sine rettigheder. MEN du kan jo vælge at bruge en advokat uden de ved det? Så din advokat læser dine papirer igennem og fortæller dig hvad du skal skrive retur osv, uden at fortælle dem om det?

Det ved jeg faktisk ikke om det er

En advokat har vel også tavshedspligt ? så han skal jo nok ikke fortælle kommunen jeg har kontaktet ham, ? Men hvis de ikke får noget afvide, så er det da ihvertfal et forsøg værd- helt klart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

A&F

Hvor er det dog forfærdeligt. Har du været i deres søgelys i lang tid? Synes du skal klage over din situation. Det har du ret til. Kæmpe knus til dig ven

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om det er

En advokat har vel også tavshedspligt ? så han skal jo nok ikke fortælle kommunen jeg har kontaktet ham, ? Men hvis de ikke får noget afvide, så er det da ihvertfal et forsøg værd- helt klart

En advokat har tavshedspligt overfor dig. Han gør kun det du ber ham om.

Jeg ville så personligt vælge en kvindelig advokat. Har en teori om at en anden mor, vil gøre lidt "ekstra" hvis du forstår.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Hvor er det dog forfærdeligt. Har du været i deres søgelys i lang tid? Synes du skal klage over din situation. Det har du ret til. Kæmpe knus til dig ven

Både og kan man sige, hende der tog afgørelsen, havde en sag med mig da jeg var 13-14år, og hun ved jeg var lidt af et problembarn. Undskyld mit sprog, men kællingen tog afgørelsen ud fra hvordan jeg var dengang hun havde den sag med mig! Er 21 nu, så det er godt nok mange år siden, men nu siger jeg ALDRIG vil ændre mig, derfor så hun mig uegnet 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

En advokat har tavshedspligt overfor dig. Han gør kun det du ber ham om.

Jeg ville så personligt vælge en kvindelig advokat. Har en teori om at en anden mor, vil gøre lidt "ekstra" hvis du forstår.

Okay, håber ihvertfal ikke kommunen opdager det.

Ja det tror jeg faktisk ville være en meget god ide 

Anmeld

25. april 2012

Maja88

føler med dig i din situation....

MEN......

jeg tror ikke sygeplejeskerne bevidst har løjet i deres rapport...

de har skrevet det de vitterligt har set.. der vil altid være 2 sider af samme sag, men de er uddannet til at se på situationer med objektive briller på.

men kan godt forstå du er ked af det,,, men igen ja

Anmeld

25. april 2012

LR85

Maja88 skriver:

føler med dig i din situation....

MEN......

jeg tror ikke sygeplejeskerne bevidst har løjet i deres rapport...

de har skrevet det de vitterligt har set.. der vil altid være 2 sider af samme sag, men de er uddannet til at se på situationer med objektive briller på.

men kan godt forstå du er ked af det,,, men igen ja

Jeg må tilslutte mig denne her. 

Tror heller ikke de ville skrive noget der var løgn bare for a genere dig. 

De må have observeret nogen ting siden de skriver sådan. 

Men selvfølgelig er det hårdt og ikke særlig fedt. Du må jo tænke igennem, hva du kan blive bedre til og så håbe på det hele bliver bedre  

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg må tilslutte mig denne her. 

Tror heller ikke de ville skrive noget der var løgn bare for a genere dig. 

De må have observeret nogen ting siden de skriver sådan. 

Men selvfølgelig er det hårdt og ikke særlig fedt. Du må jo tænke igennem, hva du kan blive bedre til og så håbe på det hele bliver bedre  

Ja, men hvad kan de opsevere når de kun var ved os når hun sov, og spiste, self de kan se at hun får mad

Anmeld

25. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Ja, men hvad kan de opsevere når de kun var ved os når hun sov, og spiste, self de kan se at hun får mad

ikke for a lyde hård eller lign, men tror de har set mere end du ved.

Professionelle faggrupper som dem, kan se mere end bare det du ser, at de ser.

Ikke a de har ret i netop jeres sag, men tro mig. jeg arbejder også indefor et område med observation a mennesker, og vi ser LANGT mere end folk tror og ved.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

ikke for a lyde hård eller lign, men tror de har set mere end du ved.

Professionelle faggrupper som dem, kan se mere end bare det du ser, at de ser.

Ikke a de har ret i netop jeres sag, men tro mig. jeg arbejder også indefor et område med observation a mennesker, og vi ser LANGT mere end folk tror og ved.

Ja, derfor kunne de da godt fortælle mig, hvad jeg ikke gjorder helt okay, så jeg kunne gøre det anderledes, altså så de sagde "Nej, ikke sådan, nu skal du se hvordan" eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.