Fiser du når du handler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

Haha jeg syntes faktisk også jeg er ret uheldig

Men ja, man kan vel i det mindste gå lidt væk, jeg fik helt kvalme GG

Hah det er garanteret det hun tænkte!! Det er præcis som med hunden, vores den ene hund fiser også som om han får penge for det og det ER sivere! Så slog den anden også en,men der kom lyd på,med det resultat at hun blev mega forskrækket og fór op og gøede af den hahahaha

Hahaha fedt.. og siver er bare altid de værste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Guldet

Hahaha en sjov debat ..

oplevede det faktisk os lige igår - hvor jeg var over at handle . . det var så en der var ved at fylde op på hylderne.. pyhh det lugtede da jeg skulle forbi ham- hihi.. grinte lidt inde i mig selv og skyndte mig væk  Men ja du har ret, har faktsik oplevet det et par gange .. Har aldrig selv gjort det, skulle jeg mene

Anmeld

25. april 2012

Clisolka

Syntes du har været lidt uheldig i dag 

Nix, det gør jeg ikke! Tænk, hvis der var nogle der hørte det  Nooooi jeg ville blive så pinlig berørt....

Anmeld

25. april 2012

Guldet

HeidiØ skriver:

Hahaha fedt.. og siver er bare altid de værste

Hahaha endelig en der mener det samme som jeg ..

Det har manden og jeg diskuteret 100 gange. Jeg mener at en "fis,siver" dem der ikke larmer at de lugter mere end en "larme prut"..

hihihi

Anmeld

25. april 2012

Kay

altså hvis jeg skal prutte så prutter jeg... og det er ret lige meget hvor jeg er...  kunne ik finde på at gå og holde det inde... det giver så frygtelig ond i maven... men er så ret god til at gøre det lydløst

Anmeld

25. april 2012

Princesspigen

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Et lidt særpræget indlæg fra mig,men det er jeg kendt for, så pyt

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Senere var jeg så en tur i Kiwi og der oplevede jeg det igen!  Også en dame.

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

jeg ville normalt gøre alt for at undgå det, men efter jeg er blevet gravid fiser jeg hele tiden  og jeg hader det.. men kan ikke gøre for det eller holde på det

Anmeld

25. april 2012

morethanperfect

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Et lidt særpræget indlæg fra mig,men det er jeg kendt for, så pyt

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Senere var jeg så en tur i Kiwi og der oplevede jeg det igen!  Også en dame.

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

Nej aldrig !! 

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Mor- til pige skriver:

Hahaha endelig en der mener det samme som jeg ..

Det har manden og jeg diskuteret 100 gange. Jeg mener at en "fis,siver" dem der ikke larmer at de lugter mere end en "larme prut"..

hihihi

Ja!! Prutter der larmer lugter altså ofte ikke.. det gør sivere ALTID! Sådan en varm luft.. adr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.