Fiser du når du handler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Kongmulle

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, det kan da ske!  Nej, jeg gør det ikke selv. Men har da også oplevet at gå ind i en brise... og føj

Ja det er seriøst klamt ik Som de andre skriver,man kan vel i det mindste gå lidt væk. Det er jo som at gå ind i en mur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Camillos

Kongmulle skriver:

Gravide er altså også lidt undskyldt Men det tror jeg bestemt ikke de 2 damer i dag var, i hvertfald har de ligget i den høje ende af alders-scalaen for at blive gravide

hehe ... så er de nok inkontinente.. Jeg prutter Aldrig i offentligt rum! .. Jeg har en Prut/toiletforbi. Så selvom jeg virkelig skal af med noget på toilettet kan jeg holde mig 1 uge hvis jeg ikke er hjemme! Det er skrækkeligt! Jeg synes det er pineligt det lugter sådan ! og har Aldrig været en af dem der tager veninderne med på toilet! haha

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

Camillos skriver:

hehe ... så er de nok inkontinente.. Jeg prutter Aldrig i offentligt rum! .. Jeg har en Prut/toiletforbi. Så selvom jeg virkelig skal af med noget på toilettet kan jeg holde mig 1 uge hvis jeg ikke er hjemme! Det er skrækkeligt! Jeg synes det er pineligt det lugter sådan ! og har Aldrig været en af dem der tager veninderne med på toilet! haha

Så er jeg ikke alene, det var da rárt

Haha jeg har heller ikke været en af dem der følges på toilettet. Faktisk kan jeg gå panik hvis jeg besøger noget og opdager der ikke er nøgle på badeværelset så man kan låse

Anmeld

25. april 2012

eliasogmor

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Et lidt særpræget indlæg fra mig,men det er jeg kendt for, så pyt

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Senere var jeg så en tur i Kiwi og der oplevede jeg det igen!  Også en dame.

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

altså hvis jeg skal prutte så gør jeg det... men hvis jeg er sammen med andre , går jeg da lidt væk....

Anmeld

25. april 2012

Camillos

Kongmulle skriver:

Så er jeg ikke alene, det var da rárt

Haha jeg har heller ikke været en af dem der følges på toilettet. Faktisk kan jeg gå panik hvis jeg besøger noget og opdager der ikke er nøgle på badeværelset så man kan låse

præcis det er så Ubehageligt... .. 

Anmeld

25. april 2012

LR85

Selvfølgelig kunne jeg finde på det. Det er ligesom RET svært a holde på luft i fx en 10-20 min man handler ind. 

Men ville da prøve a gå afsidigt og væk fra folk. 

Anmeld

25. april 2012

VNB

hahahaha  er helt færdig af grin! 

du har da godt nok også lige været uheldig så 

men nej, det gør jeg godt nok ikke. Synes det ville være så pinlig  

jeg kom dog til det én gang som høj gravid, og der blev jeg så flov at jeg sagde så højt jeg kunne til min kæreste: "eeeeej skat puuuha hvor er du da ulækker" 

det mest pinlige var så at jeg sagde det før jeg knap nok havde slået den, og grundet min store mave - kunne folk omkring os jo nok godt ligge 2 og 2 sammen... 

Anmeld

25. april 2012

Muhmi

Well jeg har den holdning at man ikke kan holde på noget man ikke har i hænderne.. Og hvis ens hænder er dybt optaget af at kigge eksempelvis tøj og holde en kurv... Ja så kan det jo ske

Det er ikke noget jeg praktiserer, altså det der med at prutte i Føtex, men skal jeg så skal jeg og hvis jeg ved den kan blive lydløs, ja så kunne jeg også finde på det...

Jeg er dog overhovedet ikke fan af at man prutter når man sidder i en stopfyldt bus (som jeg gør hver dag og næsten hver dag er der én eller anden der prutter) for dem kan man jo ikke flygte fra...

I Bilka eller en anden butik er det sgu fint nok, men ikke i bussen!!

Anmeld

25. april 2012

Savannah

Nej, jeg holder på det, til jeg kommer udenfor og er vældig diskret (tror jeg selv)

Synes godt lige man kan holde sig, men jeg synes at gravide og ældre er lovligt undskyldt, det er jo ikke altid lige nemt at holde på det.

Synes dog det er værre i bussen eller toget..

Anmeld

25. april 2012

jydeinden

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Et lidt særpræget indlæg fra mig,men det er jeg kendt for, så pyt

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Senere var jeg så en tur i Kiwi og der oplevede jeg det igen!  Også en dame.

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

ja det er da muligvis sket at jeg har luftet en lille diskret en i butikken, men troo mig hvis man har let til at få luft i maven så gemmer man altså heller ikke på den ( bør man i hvertfald ikke, da det er uhyr smertefuldt at have luft i maven)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.