Fiser du når du handler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.867 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Kongmulle

Hej Folkens

Et lidt særpræget indlæg fra mig,men det er jeg kendt for, så pyt

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Senere var jeg så en tur i Kiwi og der oplevede jeg det igen!  Også en dame.

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

MomInTheMaking

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Jeg var i føtex i dag og foran mig gik en dame og handlede. Pludselig kommer der en meget uheldig brise forbi mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun slog en skid

Og så tænkte jeg på at det har jeg faktisk oplevet mange gange når jeg har været ude og handle. er det normalt? At man letter en vind når man er i offenligt rum?

Jeg kunne aldrig drømme om det,men det slog mig at jeg måske er alene om den holdning

Kom frisk med indput

Hahaha.. du har da også været små  uheldig så..

Altså.. jeg vil jo ikke ligefrem sige det er noget jeg "gør" men det er da sket for mig et par gange.. en smutter om du vil. xD men det er ret pinligt.

Anmeld

25. april 2012

Mutti2B

Altså jeg kan jo ikke holde på den til jeg kommer hjem, så ja

(Men prøver dog at skåne mine medmennesker og går lidt væk)

Anmeld

25. april 2012

Valle81

Ha ha, sjovt

Nej det gør jeg egentlig ikke, men må sige at være højgravid og ude og handle, kan det være svært at holde på luften. Så er da kommet til det, men ellers nej, hvis jeg skal finder jeg et toilet men der kan jo smutte en finke af panden for os alle

Anmeld

25. april 2012

raca

ja da...jeg gider ikke havde ondt i maven.. eller gå med bene over kors..

jeg går som oftes lidt væk.. men ja jeg prutter,

Anmeld

25. april 2012

Guldimaven

Her i min graviditet har jeg nok lige sluppet en vind eller to, de er simpelthen ikke til at holde på,når der bliver losset til tarmene! 

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

Gravide er altså også lidt undskyldt Men det tror jeg bestemt ikke de 2 damer i dag var, i hvertfald har de ligget i den høje ende af alders-scalaen for at blive gravide

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

Hej Folkens

Kom frisk med indput

Haha hvor er du sjov .. øv for den lede, det er rigtig ærgeligt, og så 2 gange på én dag!!

Man kan da sagtens lukke en lille vind ud Men sku da ikke lige foran et andet menneske! Hihi! Måske damen tænkte: "Det er bare en siver, den lugter ikke"... det gjorde den så!!

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

HeidiØ skriver:

Haha hvor er du sjov .. øv for den lede, det er rigtig ærgeligt, og så 2 gange på én dag!!

Man kan da sagtens lukke en lille vind ud Men sku da ikke lige foran et andet menneske! Hihi! Måske damen tænkte: "Det er bare en siver, den lugter ikke"... det gjorde den så!!

Haha jeg syntes faktisk også jeg er ret uheldig

Men ja, man kan vel i det mindste gå lidt væk, jeg fik helt kvalme GG

Hah det er garanteret det hun tænkte!! Det er præcis som med hunden, vores den ene hund fiser også som om han får penge for det og det ER sivere! Så slog den anden også en,men der kom lyd på,med det resultat at hun blev mega forskrækket og fór op og gøede af den hahahaha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahaha, det kan da ske!  Nej, jeg gør det ikke selv. Men har da også oplevet at gå ind i en brise... og føj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.