Dit Internet?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Tanze85

Darling<3 skriver:

Hvad vil det sige at have en 30/3 forbindelse??

Prisen er også fin, men det skulle helst heller ikke længere op

Det vil sige at vi har 30 mbit i downloadhastighed og 3 mbit i uploadhastighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Betaler gerne 300 for en hurtig og skarp forbindelse - bruger min computer meget, så jeg kan ikke vente på at det tager 5 sekunder at skifte side eller opdatere

jamen sådan er det også her. Min kæreste bruger den til alt muligt, så det er vigtigt for ham med en god forbindelse. Comx har i hvert fungereret super indtil videre

Anmeld

25. april 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Vi har tv fra yousee, men kunne sagtens overveje at skifte

Har i den store pakke på tv'et? Jeg kan ikke undvære tv3 kanalerne og kanal 4, 5, 6 og 9 - vil også gerne beholde min tlc

Hvordan er jeres netforbindelse?

så skal du have alle pakkerne og det koster omkring 850 om måneden, uden optage funktion/pause funktion osv..

Tdc er super fint, god service, men nogen gange mister man signalet.. oplevede vi meget i starten, men der havde de også ige gravet kabler herude nok derfor. nu kører det super fint. internettet er super.

Anmeld

25. april 2012

jydeinden

Darling<3 skriver:

Hejsa..

Vi står og skal flytte om lidt ( flyttebilen kommer om en halv time ) og hvad mangler vi i den nye lejlighed?? Internet

Hvilken internet udbyder har i og hvad giver i for jeres internet?? Betaler i hver måned eller hver 3??

Grunden til at jeg spørger er fordi at her hvor vi bor lige nu, bruger vi vores underbo's internet - selvfølgelig med hans tilladelse

Håber på svar inden længe, da jeg nok ikke kommer på de næste par dage

vi havde telmore før, og var utroligt glade for det, MEN det blev ganske enkelt for dyrt i forhold til hvad vi fik, så vi skiftede til Stofa, og fik en hurtigere linje til billigere penge.

Anmeld

25. april 2012

FrkZier

Darling<3 skriver:

Okay, det lyder skam meget lovende, du må rigtig gerne spørge ham når han kommer hjem - husk lige prisen

Nægter simpelthen at oprette noget hos 3, de er et stort lorte selskab, men desværre det eneste jeg lige kan komme på

han siger 1200 kr i kvartalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.