Dit Internet?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Hejsa..

Vi står og skal flytte om lidt ( flyttebilen kommer om en halv time ) og hvad mangler vi i den nye lejlighed?? Internet

Hvilken internet udbyder har i og hvad giver i for jeres internet?? Betaler i hver måned eller hver 3??

Grunden til at jeg spørger er fordi at her hvor vi bor lige nu, bruger vi vores underbo's internet - selvfølgelig med hans tilladelse

Håber på svar inden længe, da jeg nok ikke kommer på de næste par dage

Vi har Telenor betaler 199,- pr måned med 10 mb/kb har ikke styr på det der... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Darling<3

mor:) skriver:

vi har comx. vi betaler 300kr om måneden.

TROR faktisk også at det er det, som vores underbo har, men er slet ikke sikker..

Har i hurtig netforbindelse?

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Vi har Telenor betaler 199,- pr måned med 10 mb/kb har ikke styr på det der... 

Telenor, kanon Eller, jeg kender dem kun fra deres mobil abb

Er helt på den blanke side når det kommer til hastigheden/bit - skifter det hurtigt mellem siderne eller står den lige og overvejer hvad der skal ske?

Anmeld

25. april 2012

Tanze85

Vi har yousee og har en 30/3 forbindelse og vi er 2 computere på stort set hele tiden og det virker perfekt, skifter hurtigt mellem siderne og ingen der bliver smidt af eller ligende  Så det kan jeg varmt anbefale.. Vi gir 299 om måneden og betaler hver 3 måned..

Anmeld

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

TROR faktisk også at det er det, som vores underbo har, men er slet ikke sikker..

Har i hurtig netforbindelse?

altså nu betaler vi jo 300kr om måneden, hvilket jo er ret meget i forhold til andre udbyder, men grunden til vi betaler så meget er at den er super hurtig

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

tanze85 skriver:

Vi har yousee og har en 30/3 forbindelse og vi er 2 computere på stort set hele tiden og det virker perfekt, skifter hurtigt mellem siderne og ingen der bliver smidt af eller ligende  Så det kan jeg varmt anbefale.. Vi gir 299 om måneden og betaler hver 3 måned..

Hvad vil det sige at have en 30/3 forbindelse??

Prisen er også fin, men det skulle helst heller ikke længere op

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Telenor, kanon Eller, jeg kender dem kun fra deres mobil abb

Er helt på den blanke side når det kommer til hastigheden/bit - skifter det hurtigt mellem siderne eller står den lige og overvejer hvad der skal ske?

Den skifter meget hurtigt... 

Anmeld

25. april 2012

ZamanogDania

Vi har fullrate. Den er vi rigtig glad for. Hurtig til alt synes jeg vi giver 199 kr.

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

mor:) skriver:

altså nu betaler vi jo 300kr om måneden, hvilket jo er ret meget i forhold til andre udbyder, men grunden til vi betaler så meget er at den er super hurtig

Betaler gerne 300 for en hurtig og skarp forbindelse - bruger min computer meget, så jeg kan ikke vente på at det tager 5 sekunder at skifte side eller opdatere

Anmeld

25. april 2012

helle85

Darling<3 skriver:

Vi har tv fra yousee, men kunne sagtens overveje at skifte

Har i den store pakke på tv'et? Jeg kan ikke undvære tv3 kanalerne og kanal 4, 5, 6 og 9 - vil også gerne beholde min tlc

Hvordan er jeres netforbindelse?

vores net forbindelse fungerer hele tiden fordi den er så høj da tv og internet kører sammen vi har ikke tv 3 og tv 2 news da vi skal betale ekstre for dem man vi har de ander jeg sendder lige et link med

http://privat.tdc.dk/tv/

vi har bare den midterste pakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.