Dit Internet?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Darling<3

Hejsa..

Vi står og skal flytte om lidt ( flyttebilen kommer om en halv time ) og hvad mangler vi i den nye lejlighed?? Internet

Hvilken internet udbyder har i og hvad giver i for jeres internet?? Betaler i hver måned eller hver 3??

Grunden til at jeg spørger er fordi at her hvor vi bor lige nu, bruger vi vores underbo's internet - selvfølgelig med hans tilladelse

Håber på svar inden længe, da jeg nok ikke kommer på de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

FrkZier

Darling<3 skriver:

Hejsa..

Vi står og skal flytte om lidt ( flyttebilen kommer om en halv time ) og hvad mangler vi i den nye lejlighed?? Internet

Hvilken internet udbyder har i og hvad giver i for jeres internet?? Betaler i hver måned eller hver 3??

Grunden til at jeg spørger er fordi at her hvor vi bor lige nu, bruger vi vores underbo's internet - selvfølgelig med hans tilladelse

vi har yousee, aner ikke hvad vi betaler for det - det sørger kæresten for haha.. men er rigtig glad for det

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

FrkZier skriver:

vi har yousee, aner ikke hvad vi betaler for det - det sørger kæresten for haha.. men er rigtig glad for det

Kan du ikke prøve at høre ham ad?

Bruger i nettet meget? Går det hurtigt med skift på siderne?

Beklager de "dumme" spørgsmål

Anmeld

25. april 2012

FrkZier

Darling<3 skriver:

Kan du ikke prøve at høre ham ad?

Bruger i nettet meget? Går det hurtigt med skift på siderne?

Beklager de "dumme" spørgsmål

kan ikke spørge nu da han er på arbejde og sidder i møde -  men kan spørge iaften når jeg kommer hjem fra arbejde

vi bruger internettet RIGTIG meget! min kæreste er IT mand, og bruger internet til ALT - han spiller også utroooolig meget computer og streamer online (så resten af verden kan se hvad han laver på sin skærm) så jeg kan uden at tøve sige vi bruger internet en del mere en den gennemsnitlige dansker det fungere helt fint, det hurtigt og svigter stort set aldrig (selvfølgelig sker det at de lige for gravet et kabel over men så det hurtigt fixet igen)

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

FrkZier skriver:

kan ikke spørge nu da han er på arbejde og sidder i møde -  men kan spørge iaften når jeg kommer hjem fra arbejde

vi bruger internettet RIGTIG meget! min kæreste er IT mand, og bruger internet til ALT - han spiller også utroooolig meget computer og streamer online (så resten af verden kan se hvad han laver på sin skærm) så jeg kan uden at tøve sige vi bruger internet en del mere en den gennemsnitlige dansker det fungere helt fint, det hurtigt og svigter stort set aldrig (selvfølgelig sker det at de lige for gravet et kabel over men så det hurtigt fixet igen)

Okay, det lyder skam meget lovende, du må rigtig gerne spørge ham når han kommer hjem - husk lige prisen

Nægter simpelthen at oprette noget hos 3, de er et stort lorte selskab, men desværre det eneste jeg lige kan komme på

Anmeld

25. april 2012

FrkZier

Darling<3 skriver:

Okay, det lyder skam meget lovende, du må rigtig gerne spørge ham når han kommer hjem - husk lige prisen

Nægter simpelthen at oprette noget hos 3, de er et stort lorte selskab, men desværre det eneste jeg lige kan komme på

jeg skal gøre mig aller yderste for at prøve og huske og spørge ham hvad vi betaler hehe

Anmeld

25. april 2012

helle85

Darling<3 skriver:

Hejsa..

vi har home trio med både tv og internet og vi er yderst tilfreds vi betaler 600 kr for det hele om mdr

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

FrkZier skriver:

jeg skal gøre mig aller yderste for at prøve og huske og spørge ham hvad vi betaler hehe

Ellers må jeg lige rykke dig for det Er bare ikke så tit på fra min mobil da det er for besværligt, men kan jo gøre en undtagelse

Anmeld

25. april 2012

Darling<3

helle85 skriver:

vi har home trio med både tv og internet og vi er yderst tilfreds vi betaler 600 kr for det hele om mdr

Vi har tv fra yousee, men kunne sagtens overveje at skifte

Har i den store pakke på tv'et? Jeg kan ikke undvære tv3 kanalerne og kanal 4, 5, 6 og 9 - vil også gerne beholde min tlc

Hvordan er jeres netforbindelse?

Anmeld

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Hejsa..

vi har comx. vi betaler 300kr om måneden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.