Lina 7 måneder plus nogle dage... (Med Billeder - Spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det skal nok komme søde.. Men synes du ikke du skulle prøve at tage imod det tilbud? Jeg forstår godt det er træls at føle sig presset, men hvis det er for Linas bedste? Så er det måske værd at sluge stoltheden, hvis det kan hjælpe din datter. Især når nu du skriver du også er ked af hun er bagud på alle de måder. Så kan det måske både fremme hendes udvikling og gøre, at du får det lidt bedre når du ser fremskridt. Og får nogle konstruktive værktøjer til at hjælpe hende. Jeg synes i hvert fald det er rigtig synd hvis du afviser det gode tilbud og hjælp pga. stolthed, selvom jeg godt forstår det er træls at være presset. Men prøv at glem det og tænk det måske er det bedste for Lina

Jeg ved godt det er for Lina's skyld...  Det ender også med at jeg gør det, fordi sundhedsplejersken presser så meget som hun gør.. Har sagt til hende at jeg ikke bryder mig at blive presset... 

Sundhedsplejersken anbefalede det kun fordi Lina ikke siger en dyt når hun er her... Ikke fordi hun er bagud med alt det andet... Vi skal snakke videre om det på Onsdag... 

Det er også mega grænseoverskridende for mig at skal igennem sådan et tilbud, fordi jeg har været end masse lort igennem, på det punkt bliver jeg enormt nervøs, gør jeg det nu godt nok osv osv... Det er så svært at forklare... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg ved godt det er for Lina's skyld...  Det ender også med at jeg gør det, fordi sundhedsplejersken presser så meget som hun gør.. Har sagt til hende at jeg ikke bryder mig at blive presset... 

Sundhedsplejersken anbefalede det kun fordi Lina ikke siger en dyt når hun er her... Ikke fordi hun er bagud med alt det andet... Vi skal snakke videre om det på Onsdag... 

Det er også mega grænseoverskridende for mig at skal igennem sådan et tilbud, fordi jeg har været end masse lort igennem, på det punkt bliver jeg enormt nervøs, gør jeg det nu godt nok osv osv... Det er så svært at forklare... 

Det forstår jeg godt - Men omvendt er jeg også sikker på, at du vil blive bekræftiget i de ting du gør godt, men få konstruktiv hjælp til hvad du kan gøre anderledes. Det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor på nogen måde. Ingen af os er perfekte! Jeg har da også fået tips og råd af min SP til hvad jeg kunne gøre anderledes. Fx tale mere til Rose om hvad jeg gør med hende på puslebordet, anden måde at få hende til at sove på fordi jeg var ude i nogle dårlige vaner. Vigtigt du ikke tager det din SP siger som en kritik, men bare en kærlig hjælp og støtte til du og Lina

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg godt - Men omvendt er jeg også sikker på, at du vil blive bekræftiget i de ting du gør godt, men få konstruktiv hjælp til hvad du kan gøre anderledes. Det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor på nogen måde. Ingen af os er perfekte! Jeg har da også fået tips og råd af min SP til hvad jeg kunne gøre anderledes. Fx tale mere til Rose om hvad jeg gør med hende på puslebordet, anden måde at få hende til at sove på fordi jeg var ude i nogle dårlige vaner. Vigtigt du ikke tager det din SP siger som en kritik, men bare en kærlig hjælp og støtte til du og Lina

Desværre er det sådan at jeg tager mange ting som kritik når det bliver sagt til mig, fordi jeg er så bange for mange ting, og med alt det jeg har været igennem... 

Nu har jeg til Onsdag til mande mig op... Nok nærmere "kvinde" mig op.... 

Anmeld

25. april 2012

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Desværre er det sådan at jeg tager mange ting som kritik når det bliver sagt til mig, fordi jeg er så bange for mange ting, og med alt det jeg har været igennem... 

Nu har jeg til Onsdag til mande mig op... Nok nærmere "kvinde" mig op.... 

Den skal du nok klare - Ellers give vi andre dig et kærligt spark i popoen

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Den skal du nok klare - Ellers give vi andre dig et kærligt spark i popoen

Kan du/I mon ramme min popo? 

Anmeld

25. april 2012

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Kan du/I mon ramme min popo? 

Tja jeg ved hvilken by du bor i nu, så jeg kan finde dig

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Tja jeg ved hvilken by du bor i nu, så jeg kan finde dig

Ah pis os.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.