Frøken J. skriver:
Det skal nok komme søde.. Men synes du ikke du skulle prøve at tage imod det tilbud? Jeg forstår godt det er træls at føle sig presset, men hvis det er for Linas bedste? Så er det måske værd at sluge stoltheden, hvis det kan hjælpe din datter. Især når nu du skriver du også er ked af hun er bagud på alle de måder. Så kan det måske både fremme hendes udvikling og gøre, at du får det lidt bedre når du ser fremskridt. Og får nogle konstruktive værktøjer til at hjælpe hende. Jeg synes i hvert fald det er rigtig synd hvis du afviser det gode tilbud og hjælp pga. stolthed, selvom jeg godt forstår det er træls at være presset. Men prøv at glem det og tænk det måske er det bedste for Lina 
Jeg ved godt det er for Lina's skyld...
Det ender også med at jeg gør det, fordi sundhedsplejersken presser så meget som hun gør.. Har sagt til hende at jeg ikke bryder mig at blive presset...
Sundhedsplejersken anbefalede det kun fordi Lina ikke siger en dyt når hun er her... Ikke fordi hun er bagud med alt det andet... Vi skal snakke videre om det på Onsdag...
Det er også mega grænseoverskridende for mig at skal igennem sådan et tilbud, fordi jeg har været end masse lort igennem, på det punkt bliver jeg enormt nervøs, gør jeg det nu godt nok osv osv... Det er så svært at forklare...
Anmeld