Lina 7 måneder plus nogle dage... (Med Billeder - Spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
36 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Mira0911

Så tikkede de 7 måneder ind på kontoen i Fredags... Tiden går ALT for stærkt... 

Lina er en glad og tilfreds pige, men meget bagud med det hele... Hun kan ikke det som alle andre 7 måneders babyer kan... At sidde selv, kravle/møve, vende sig om på maven og tilbage igen, op i kravlestilling, det er hendes krop slet ikke stærk nok til endnu eller klar til... 

Vi kæmper og kæmper hver dag, med at der skal ske noget i hendes udvikling...  Det ER hårdt, kostet mange tårer... Jeg ved at det kommer lige pludselig... 

Hendes vægt går også fremad, den stiger faktisk hele tiden, det er så fantastisk... Jeg kan endda mærke at der sker noget med vægten, hun er jo ved at være tung... Ikke tung tung, men det kan mærkes at der sker noget... 

Hun er også blevet meget bedre til at spise, det kæmpede vi også med, så tog hun kun 5 mundfulde så gad hun ikke det mere... Sådan er det slet ikke idag... Hun spiser næsten en hel portion hver gang.. Så  er hun begyndt at spise noget af det vi spiser, i små mængder... Så det går fremad... 

Så er der kontrol i næste uge.. Er meget spændt på hvad hun har taget på... 

Sundhedsplejersken har jo presset på til at jeg skulle tage i mod Marte Meo, så længe hun presser på, gør jeg det ikke... Men idag snakkede jeg med hende igen, og fortalte jeg synes ikke det er nødvendigt, da Lina er begyndt at sige meget mere end hun gjorde for en uge siden... 

Vi har kæmper også med at få hende til at sige lyde osv osv når vi pusler, leger osv.. Jeg fandt en bamse hun aldrig havde set før, så kan jeg da lige love for at der er kommet mere lyd på hende... Som sundhedsplejersken sagde, hun har jo fået mere energi eftersom hun spiser lidt mere og tager på og derved er begyndt at udforske stemmelejets toner... Så det er positivt... 

Så vil jeg da lige slutte af med nogle billeder.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Henriette Aaby

Hvor er hun en sød og skøn pige

Anmeld

25. april 2012

NinaNymannMadsen

hvor er hun bare sød.
godt at vægten går den rigtige vej.

hun skal nok komme efter i udviklingen, det kommer ligepludselig. det kan være hun så har nemmere ved nogen ting end andre jo. min den store var også lidt bag ude men det kom hun hurtig efter.

det er bare nogen super skønne billeder af hende.

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

NinaNymannMadsen skriver:

hvor er hun bare sød.
godt at vægten går den rigtige vej.

hun skal nok komme efter i udviklingen, det kommer ligepludselig. det kan være hun så har nemmere ved nogen ting end andre jo. min den store var også lidt bag ude men det kom hun hurtig efter.

det er bare nogen super skønne billeder af hende.

Ja det skal helt sikkert nok komme, ingen tvivl... 

Jeg elsker det allersidste billede, det er så godt... Der fangede jeg hende på det rigtig tidspunkt... 

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Henriette Aaby skriver:

Hvor er hun en sød og skøn pige

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

25. april 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja det skal helt sikkert nok komme, ingen tvivl... 

Jeg elsker det allersidste billede, det er så godt... Der fangede jeg hende på det rigtig tidspunkt... 

nemlig.

ja det er et rigtig godt billed det sidste. nogen gange er man bare heldig at fange dem på det helt rigtige tidspunkt

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

NinaNymannMadsen skriver:

nemlig.

ja det er et rigtig godt billed det sidste. nogen gange er man bare heldig at fange dem på det helt rigtige tidspunkt

Jeps... 

Det er nu skønt... Bare ikke når kameraet er for langsom til at tage billedet.... Høhø, nok nærmere mig som er for langsom til at trykke "klik" så det bliver taget... 

Anmeld

25. april 2012

mor2011_

hvor er hun bare sød  men hvorfor tager du ikke imod tilbudet fra sp..deter en fatastisk hjælp du kan får.hun er der kun for at hjælpe...og gøre det nemmer for dig så jeg kan slet ikke forstår at du ikke gider det er jo for barnet bedste

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

mor2011_ skriver:

hvor er hun bare sød  men hvorfor tager du ikke imod tilbudet fra sp..deter en fatastisk hjælp du kan får.hun er der kun for at hjælpe...og gøre det nemmer for dig så jeg kan slet ikke forstår at du ikke gider det er jo for barnet bedste

Ved godt det er for barnets skyld - Men så længe hun presser mig, får hun mig ikke til det... Presse folk til noget får man ikke noget ud af... 

Hun er dejlig... 

Anmeld

25. april 2012

mor2011_

Mira0911 skriver:

Ved godt det er for barnets skyld - Men så længe hun presser mig, får hun mig ikke til det... Presse folk til noget får man ikke noget ud af... 

Hun er dejlig... 

nå ok på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.