Så tikkede de 7 måneder ind på kontoen i Fredags... Tiden går ALT for stærkt...
Lina er en glad og tilfreds pige, men meget bagud med det hele... Hun kan ikke det som alle andre 7 måneders babyer kan... At sidde selv, kravle/møve, vende sig om på maven og tilbage igen, op i kravlestilling, det er hendes krop slet ikke stærk nok til endnu eller klar til...
Vi kæmper og kæmper hver dag, med at der skal ske noget i hendes udvikling...
Det ER hårdt, kostet mange tårer... Jeg ved at det kommer lige pludselig... 
Hendes vægt går også fremad, den stiger faktisk hele tiden, det er så fantastisk... Jeg kan endda mærke at der sker noget med vægten, hun er jo ved at være tung... Ikke tung tung, men det kan mærkes at der sker noget... 
Hun er også blevet meget bedre til at spise, det kæmpede vi også med, så tog hun kun 5 mundfulde så gad hun ikke det mere... Sådan er det slet ikke idag... Hun spiser næsten en hel portion hver gang.. Så er hun begyndt at spise noget af det vi spiser, i små mængder... Så det går fremad... 
Så er der kontrol i næste uge.. Er meget spændt på hvad hun har taget på...
Sundhedsplejersken har jo presset på til at jeg skulle tage i mod Marte Meo, så længe hun presser på, gør jeg det ikke... Men idag snakkede jeg med hende igen, og fortalte jeg synes ikke det er nødvendigt, da Lina er begyndt at sige meget mere end hun gjorde for en uge siden...
Vi har kæmper også med at få hende til at sige lyde osv osv når vi pusler, leger osv.. Jeg fandt en bamse hun aldrig havde set før, så kan jeg da lige love for at der er kommet mere lyd på hende... Som sundhedsplejersken sagde, hun har jo fået mere energi eftersom hun spiser lidt mere og tager på og derved er begyndt at udforske stemmelejets toner... Så det er positivt...
Så vil jeg da lige slutte af med nogle billeder....