Lina 7 måneder plus nogle dage... (Med Billeder - Spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Mira0911

RiUL skriver:

Dejligt at det går så neget fremad med jeres dejlige pige
Og mht det der SP tilbyder, har du snakket med hende om at du føler hun presser dig, og at du egentlig gerne vil, men at det betyder meget for dig at hun ikke presser på, men måske støtter op om det? Er sikker på at hun vil forstå dig - det er jo ikke sjovt at føle at man ikke gør det "godt" nok
Og sk*d hul i hvad andre syntes, er sikker på at I gør det bedste for Lina

Jeg har sagt til sp, at jeg ikke bryder mig om at hun presser på... Men alligevel skal hun liiiiige.... Ja du kender vel til, hvis man siger nej noget til, så skal man lige prøve igen og igen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mira0911

HeidiØ skriver:

Hun er VIRKELIG sød! Rigtig nuser!  

Er glad for det går fremaf i udviklingen og hun gerne vil spise lidt "alm" mad

Det er hun... Kan kun sige i lige måde din søn... Han er lækker.... 

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Nettemor skriver:

Store pige. Hun er nu herlig. Kan huske da du skrev du havde født. Det var jo nærmest igår..

Må jeg spørge om der er en speciel grund til hun ikke har taget på og at hun er bagud i udviklingen?

Husker det også som var det igår.... Ihh... 

Jeg ved slet ikke hvad der er gået galt mht. til vægten... Hun har kørt sit eget løb... Tit har hun virkelig bare ædt og ædt og der sket bare ingenting... 

Sp siger at hun har fået meget mere energi til at kan fortsætte udviklingen... Der skete ikke rigtigt noget når hun lå i sengen hos mig, eller vi legede på gulvet... Efter hun har taget mere på, er der begyndt at ske ting og sager med hende... 

Anmeld

25. april 2012

Røverdatter

Hun ser bare så sød ud - dejlige store øjne

Og godt at høre at det går fremad. Det kan være hun er foran alle andre når hun kommer i skole Sådan er det tit...

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Himmelsmil skriver:

Hun ser bare så sød ud - dejlige store øjne

Og godt at høre at det går fremad. Det kan være hun er foran alle andre når hun kommer i skole Sådan er det tit...

Tak skal du have....  Hun er rigtig skøn... Så hende næsten ikke til baby træffet... 

Ja det kan sagtens være at hun er foran der... 

Anmeld

25. april 2012

Røverdatter

Mira0911 skriver:

Tak skal du have....  Hun er rigtig skøn... Så hende næsten ikke til baby træffet... 

Ja det kan sagtens være at hun er foran der... 

ja hun er utrolig skøn

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Himmelsmil skriver:

ja hun er utrolig skøn

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Mira0911 skriver:

Husker det også som var det igår.... Ihh... 

Jeg ved slet ikke hvad der er gået galt mht. til vægten... Hun har kørt sit eget løb... Tit har hun virkelig bare ædt og ædt og der sket bare ingenting... 

Sp siger at hun har fået meget mere energi til at kan fortsætte udviklingen... Der skete ikke rigtigt noget når hun lå i sengen hos mig, eller vi legede på gulvet... Efter hun har taget mere på, er der begyndt at ske ting og sager med hende... 

Godt hun er begyndt at tage på så

Anmeld

25. april 2012

Frøken J.

Det skal nok komme søde.. Men synes du ikke du skulle prøve at tage imod det tilbud? Jeg forstår godt det er træls at føle sig presset, men hvis det er for Linas bedste? Så er det måske værd at sluge stoltheden, hvis det kan hjælpe din datter. Især når nu du skriver du også er ked af hun er bagud på alle de måder. Så kan det måske både fremme hendes udvikling og gøre, at du får det lidt bedre når du ser fremskridt. Og får nogle konstruktive værktøjer til at hjælpe hende. Jeg synes i hvert fald det er rigtig synd hvis du afviser det gode tilbud og hjælp pga. stolthed, selvom jeg godt forstår det er træls at være presset. Men prøv at glem det og tænk det måske er det bedste for Lina

Anmeld

25. april 2012

Mira0911

Nettemor skriver:

Godt hun er begyndt at tage på så

Ja det er dejligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.