Hvad spiser jeres til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Mettemus

An&Jo skriver:

ikke så meget inspiration herfra..

Når han får morgenmad hjemme er det havregrød med ren kanel, når han får morgenmad i dagplejen, så kan det være alt fra havregrød med mælk og kanel til grovbrød med pålæg..

Tak for svar!

Det er altid rart med lidt inspiration - også selvom du ikke synes det er noget særligt. Det er i hvert fald noteret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik a38 med havregryn indtil hun var ca 2 år. Havregrød med smørklat, havregryn med mælk eller yuogurth. En sjælden gang i mellem en bolle. I weekender får vi rundstykker, pandekager eller Noget andet lækkert sukker holdigt morgenmad, som vi kun får i weekender! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

Mette. skriver:

Emilie spiser havregrød, grovbolle eller a38 med ymer. hun vælger selv hvad hun vil have.

En overgang var havrdgryn med rosiner og mælk også et hit - dog ikke lige pt.

Tak for svar, søde Mette

Havregryn var en god ide - det plejer han gerne at ville spise når vi andre også får det

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

DitteMarie skriver:

Felix på 1,5 år spiser havregrød med æblemos. Grødblandinger fra helsekosten eller ymer med drys

Æblemos var en god ide - jeg kan nemlig godt lide ideen om at han får havregryn i en eller anden form. Det mætter så godt.

Jeg kender slet ikke de grødblandinger - hvad er det fx?

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Ida spiser havregrød med jordbærgrød og en smørklat og så selvfølgelig mælk. ;-)

Mmm jordbærgrød! - Også en god ide. Synes det er så rart med havregrød, men han spiser bare så meget banan, at jeg gerne vil have han får noget andet også - jordbærgrød var en god ide!

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

blomst84 skriver:

Her får Cecilie havregrød eller a38 med frugt gerne banan

Tak for svar! Måske vi skulle prøve A38 eller ymer en overgang. Evt m både frugt og havregryn?

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

Maja_4000 skriver:

Caroline på 16 måneder får havregrød med æble og kanel eller a38/yoghurt med havregryn/müsli

Tak for svar - det var også nogle gode alternativer!

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

Janni. skriver:

Silas får øllebrød.  Han er 13 mdr.

Øllebrød - det var en god ide! Han elsker det, og får det jævnligt til frokost i dagplejen. Jeg havde bare ikke tænkt på det som morgenmad. Tak for svar!

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

StineW79 skriver:

Thea fik a38 med havregryn indtil hun var ca 2 år. Havregrød med smørklat, havregryn med mælk eller yuogurth. En sjælden gang i mellem en bolle. I weekender får vi rundstykker, pandekager eller Noget andet lækkert sukker holdigt morgenmad, som vi kun får i weekender! Vh stine

Tak for svar  Ja der er også lidt forskel på morgenmad i hverdagene og weekenderne herhjemme. Jeg tror, vi skal have købt noget a38. Det er da også nemt at finde om morgenen

Anmeld

25. april 2012

Koen.

Her er det MEGET forskelligt hvad den unge frøken vil have til morgenmad, men to ting der altid hitter er havregryn med rosiner eller rugbrød med en skive ost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.