Hvad spiser jeres til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Mettemus

Laurits har indtil nu ædt (!!) havregrød med moset banan i store mængder hver morgen. Nu tyder noget imidlertid på, at det har mistet en del af sin interesseværdi, og moren er gået i tænkeboks efter nye retter at servere for den lille herre. Jeg har forsøgt havregrød med revet æble og kanel - det gad han ikke... jeg synes ellers selv det var en ret god ide.

Så - jeg mangler inspiration - hvad spiser jeres unger til morgenmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

IngenKoPåIsen

Min datter på lige knap tre spiser hvad hun har lyst til, inden for rimelighedens grænser selvfølgelig Hendes valgmuligheder er: Havregrød, havregryn med mælk, grovbolle eller rugbrød.. I weekenderne spiser hun rundstykker eller franskbrød sammen med os andre, hvis vi får det.. Som regel spiser vi faktisk de der frosne rugfler i weekenden
Jeg tænker om din søn måske kunne tænke sig ymer med noget drys af en art?

Anmeld

25. april 2012

An&Jo

Mettemus skriver:

Laurits har indtil nu ædt (!!) havregrød med moset banan i store mængder hver morgen. Nu tyder noget imidlertid på, at det har mistet en del af sin interesseværdi, og moren er gået i tænkeboks efter nye retter at servere for den lille herre. Jeg har forsøgt havregrød med revet æble og kanel - det gad han ikke... jeg synes ellers selv det var en ret god ide.

ikke så meget inspiration herfra..

Når han får morgenmad hjemme er det havregrød med ren kanel, når han får morgenmad i dagplejen, så kan det være alt fra havregrød med mælk og kanel til grovbrød med pålæg..

Anmeld

25. april 2012

Mette.

Mettemus skriver:

Emilie spiser havregrød, grovbolle eller a38 med ymer. hun vælger selv hvad hun vil have.

En overgang var havrdgryn med rosiner og mælk også et hit - dog ikke lige pt.

Anmeld

25. april 2012

DitteMarie

Felix på 1,5 år spiser havregrød med æblemos. Grødblandinger fra helsekosten eller ymer med drys

Anmeld

25. april 2012

piadas

Ida spiser havregrød med jordbærgrød og en smørklat og så selvfølgelig mælk. ;-)

Anmeld

25. april 2012

blomst84

Her får Cecilie havregrød eller a38 med frugt gerne banan

Anmeld

25. april 2012

Maja_4000

Caroline på 16 måneder får havregrød med æble og kanel eller a38/yoghurt med havregryn/müsli

Anmeld

25. april 2012

Janni.

Silas får øllebrød.  Han er 13 mdr.

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

Malunsesmutti skriver:

Min datter på lige knap tre spiser hvad hun har lyst til, inden for rimelighedens grænser selvfølgelig Hendes valgmuligheder er: Havregrød, havregryn med mælk, grovbolle eller rugbrød.. I weekenderne spiser hun rundstykker eller franskbrød sammen med os andre, hvis vi får det.. Som regel spiser vi faktisk de der frosne rugfler i weekenden
Jeg tænker om din søn måske kunne tænke sig ymer med noget drys af en art?

Tak for svar!

Det kunne sagtens være, at ymer m drys var en ide! Er det det der tørrede rugbrødsdrys m en lille smule sukker i som man kan købe færdigt i spiser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.