Zeus skriver:
Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind 
Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit 
Men hvad skal jeg finde på denne gang?? Nogen gode idéer derude?

En spand med sand hvor konfirmanden selv skal grave efter dem
og ellers lavede min kæreste en stang til den ældste af mine småbrødre... den bestod af en bestemt type stang (kan ikke huske hvad den hedder) som man kan skrue møtriker på...
det tog godt nok lang tid at lave den, men tror også kun det var 2kr der blev brugt, men kan ikke huske hvor meget vi gav ham for, men vil da skyde på omkring for 500kr... og tror der kom en møtrik på for henholdsvis hver og hveranden mønt der blev sat på.... og den var godt nok tung...
kan ikke lige komme på andre... eller jo, kan huske en konfirmation jeg var til der var der nogen der gav et skib hvor sejlet var lavet af sedler... men mere detaljeret end det kan jeg ikke lige huske, da det var da jeg var omkring 8år
Qnuz
Anmeld