Sjov pengegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Mussen2

MLT skriver:

Har du billede af det færdige resultat?

jeg  tror min mor tog et, jeg ser lige om jeg kan faa det fra hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

dpb

Zeus skriver:

Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind

Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit

Men hvad skal jeg finde på denne gang?? Nogen gode idéer derude?

En spand med sand hvor konfirmanden selv skal grave efter dem 

og ellers lavede min kæreste en stang til den ældste af mine småbrødre... den bestod af en bestemt type stang (kan ikke huske hvad den hedder) som man kan skrue møtriker på...  det tog godt nok lang tid at lave den, men tror også kun det var 2kr der blev brugt, men kan ikke huske hvor meget vi gav ham for, men vil da skyde på omkring for 500kr... og tror der kom en møtrik på for henholdsvis hver og hveranden mønt der blev sat på.... og den var godt nok tung...

kan ikke lige komme på andre... eller jo, kan huske en konfirmation jeg var til der var der nogen der gav et skib hvor sejlet var lavet af sedler... men mere detaljeret end det kan jeg ikke lige huske, da det var da jeg var omkring 8år

Qnuz

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

Mussen2 skriver:

jeg  tror min mor tog et, jeg ser lige om jeg kan faa det fra hende

her er billede

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

Maise86 skriver:

Hvor mange penge skal man bruge for at dække sådan en kegle? Og kan man købe dem færdige?

kglen kan købes hos en blomsterhandler. køb ikke de grønne oasis de er for bløde synes jeg. mn kan selv bstemme beløbes, afhængig af størrelse og om man brufger 1 kroner og hvor mange perler man putter mellem mønterne

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

Stumpen skriver:

Jeg lavede denne til min søster da hun blev 40 i marts..

den er sørme også fin. hvordan er pengene sat fast osv.

Anmeld

28. april 2012

Zeus

Tusind tak for svar allesammen, tror det ender med en af de mange vildt gode forslag

Anmeld

28. april 2012

Zeus

livhemdrup skriver:

Stor æske med sand. Veksel til 1 og 2 kroner og køb så lille du og skovl så kan han selv grave efter pengene.  

lille du og skovl

Anmeld

28. april 2012

Zeus

Mussen2 skriver:

her er billede

Jeg kan ikke se noget billede?

Anmeld

28. april 2012

Mor Til Oktober Børn

Til min kusines konfirmation , for nogle år siden, lavede jeg en penge (mønte) mand ståltråd og perler kan bruges til meget  Han var utrolig fin  2kr og 1kr mener jeg vi brugte

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

Zeus skriver:

Jeg kan ikke se noget billede?

agh det virker dælme ikke med at sætte billeder ind fra ioad. troede ellers lige jeg havde fundet ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.