Sjov pengegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.015 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Zeus

Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind

Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit

Men hvad skal jeg finde på denne gang?? Nogen gode idéer derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Frk.S

Hvad med et pengetræ? 

Nogle fine grene af en art evt. med lidt pynt på, og så sedler og mønter (1 kroner, 2 kroner og 5'ere) hængende i snore.

Anmeld

24. april 2012

mpr

Zeus skriver:

Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind

Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit

Afhænger af om det er dreng eller pige Men for et par år, (det var så til en fødselsdag og det var kun 200 kr) men vi fik vekslet penge til 1 kroner og så puttede vi dem ind i tape og lavede en bold ud af det det var et hit da han fandt ud af der var 200 kr selvom han havde troet det var en fodbold

Anmeld

24. april 2012

lio

Pengetræ, Altså en plante som er lidt træ-agtig og så binde pengene på.

(Da jeg fyldte 18 fik jeg et armbånd med 5'ere og en halskæde 2 kroner')

Anmeld

24. april 2012

Zeus

Det er til en dreng

Anmeld

24. april 2012

Morgensol

Zeus skriver:

Vi var engang til en konfirmation hvor konfirmanden fik en stor spånplade hvor der var skruet 500 kr i 1 og 2 kroner fast!  Det var lidt skægt..

Anmeld

24. april 2012

Zeus

Bertemor skriver:

Vi var engang til en konfirmation hvor konfirmanden fik en stor spånplade hvor der var skruet 500 kr i 1 og 2 kroner fast!  Det var lidt skægt..

Dén var god!

Anmeld

24. april 2012

tioyv

Zeus skriver:

du kan tage en beholder og komme 2cm vand i og mønter og så i fryseren og et lag mere når det er frossen osv indtil alle pengene er i, så blir det en stor isblok med penge..

Anmeld

24. april 2012

mariamiss6

Eller lav et akvarium, med penge som bund... 

Eller noget andet til bund... Veksel 100 kroner i 1 - kroner, og fold fiskene af resten af 50 krones sedler...

Tilføj lidt planter af karton...

Anmeld

24. april 2012

tarkoflen

Min kæreste fik en spand dekoreret med noget gavepapir og fyldt op med sand og der lå der så mønter i så var der lidt sten og tang og sådan noget, så det var lidt strandagtigt og så et mini lærrede med stafili hvor hans navn og alder stod på... Det synes jeg var meget sjovt, men lidt noget bøvl at få alle pengene ud men det gør vel ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.