Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Man kan lave en super, super finpenge ganve ved at dekorerer en oasis kegle med 1-kroner trukket på snor. Så det ligner en kransekage
Man kan lave en super, super finpenge ganve ved at dekorerer en oasis kegle med 1-kroner trukket på snor. Så det ligner en kransekage
Den skal jeg lave til en konfirmand snart
Zeus skriver: Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit Men hvad skal jeg finde på denne gang?? Nogen gode idéer derude?
Vi skal til konfirmation om små 2 ugers tid, og jeg er helt tom for idéer til, hvordan jeg skal pakke pengene ind
Vi var til hans søsters konfi for 2 år siden, og der havde jeg vekslet 500 kr til 1-kroner, og havde lagt dem i sådan et lærreds stof noget.. Altså det stof man laver sække af? Det var et super hit
Men hvad skal jeg finde på denne gang?? Nogen gode idéer derude?
Stor æske med sand. Veksel til 1 og 2 kroner og køb så lille du og skovl så kan han selv grave efter pengene.
Lav et penge træ ...
fordi penge vokser jo ikke på træerne
Maja_4000 skriver: Den skal jeg lave til en konfirmand snart
Mussen2 skriver: De er også bare så flotte. Har netop lavet en i sidste weekend. Den blev beundret af alle gæster
De er også bare så flotte. Har netop lavet en i sidste weekend. Den blev beundret af alle gæster
Har du billede af det færdige resultat?
Mussen2 skriver:Man kan lave en super, super finpenge ganve ved at dekorerer en oasis kegle med 1-kroner trukket på snor. Så det ligner en kransekage
Jeg lavede denne til min søster da hun blev 40 i marts..
Stumpen skriver: Jeg lavede denne til min søster da hun blev 40 i marts..
Wow den er flot - super smart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128