STN skriver:
Ja, min datter er 10 mdr. og er i ALT!!! Især det vi fjerner hende fra selvfølgelig... og sådan er det jo....
Men hvad gør I andre? Og hvornår stoppede jeres med at skulle undersøge alt.. og her snakker vi jord i potteplanter, ledninger osv.
Vi tager hende væk, og siger, at "det må de ikke, men du må lege med det her!" og giver hende et stykke legetøj eller laver noget andet med hende.... Og det har vi så gjort 117 gange!!
Haha..
Hvad virker bedst hos jer? Er bare nysgerrig....
Hahahahahahahahahahahahahahahahhahaha 

Havde selv samtalen med sp da drengen ramte de 8 måneders tid. For helvede han pillede i alt. ALT. Sp's svar var:
"Jae, det der er jo et af de helt store mystier, som jeg heller ikke selv har løst til mine 5(!!!) børn. Så jeg havde det bare sådan noget gange - Ja, så spis da det jord for fanden!"
Så her bliver dyrebart rykket en hylde højere op, alle giftige planter er fjernet og så får han ellers lov til at gå på opdagelse. Han har 2 skuffer, 1 i skrivebordet og 1 i skænken. Han har 1 køkkenskab og 1 køkkenskuffe og så har han skabet i skrivebodet hvor der fast har står alt muligt i. Så han omrukerer og får lov til at pille i "voksenting" uden de voksne skal få hjertestop af den grund.
Bare følg med, der gik et års tid, så var alt ligesom gennemdiskuteret og så var det ikke så spændende mere 
Anmeld