Problemer med libero str 4?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Tror altså jeg skal ha fundet mig en aldi, Vibelle er der mange der anbefaler!

Jeg kan i hvert fald klart anbefale dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

MelikkazMoar

HeidiØ skriver:

Vi har LIGE skiftet til 4'eren i libero, de hedder Comfort Fit! Sys godt nok de så lidt tynde ud, men vi prøvede.. han har tisset igennem HVER gang!! Andre men det problem? Vi har altid brugt libero og han har aldrig tisset/skidt igennem før!

vi bruger deres buksebleer, up&go. og de holder hende også bedre tør end de andre..

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

HeidiØ skriver:

Vi har LIGE skiftet til 4'eren i libero, de hedder Comfort Fit! Sys godt nok de så lidt tynde ud, men vi prøvede.. han har tisset igennem HVER gang!! Andre men det problem? Vi har altid brugt libero og han har aldrig tisset/skidt igennem før!

præcis samme problem her hos os. Vi bruger dem ikke mere.

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

MelikkazMoar skriver:

vi bruger deres buksebleer, up&go. og de holder hende også bedre tør end de andre..

Måske sku jeg prøve dem så!

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

præcis samme problem her hos os. Vi bruger dem ikke mere.

Æv osse.. hva bruger I så?

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

HeidiØ skriver:

Æv osse.. hva bruger I så?

Vi bruger dem fra Rema1000. De er en del billigere og jeg havde (ærligt) ikke særlig meget tiltro til dem,men det blev gjort til skamme.

Vi har prøvet, Libero, Pampers, Huggies, Babycare, Vibelle og dem fra Lidl Og så rema1000. Og Rema1000 er klart de bedste. Koster 50 kr for en stor pakke, så det er jo super bonus

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

Vi bruger dem fra Rema1000. De er en del billigere og jeg havde (ærligt) ikke særlig meget tiltro til dem,men det blev gjort til skamme.

Vi har prøvet, Libero, Pampers, Huggies, Babycare, Vibelle og dem fra Lidl Og så rema1000. Og Rema1000 er klart de bedste. Koster 50 kr for en stor pakke, så det er jo super bonus

Han har brugt Rema1000 hele dagen (dem der hedder landlord, str 3).. intet uheld endnu Prøver dem også i nat!!

Tak for input

Anmeld

25. april 2012

Carl-Emil's mor

HeidiØ skriver:

Samme problem her.. Har smidt ham i 5'eren nu og det virker

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

HeidiØ skriver:

Han har brugt Rema1000 hele dagen (dem der hedder landlord, str 3).. intet uheld endnu Prøver dem også i nat!!

Tak for input

Jaeh godt de er super gode til vores søn i hvertfald

Håber de holder

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Carl-Emil's mor skriver:

Samme problem her.. Har smidt ham i 5'eren nu og det virker

Gør det? Ej, det ku da være.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.