Problemer med libero str 4?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

HeidiØ

Babyklar skriver:

den gang storm sku op i nr 4 fra libero , stoppet vi med at bruge dem, de fungeret bare ikke til ham ..

Hvad bruger du til Storm nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Vi har LIGE skiftet til 4'eren i libero, de hedder Comfort Fit! Sys godt nok de så lidt tynde ud, men vi prøvede.. han har tisset igennem HVER gang!! Andre men det problem? Vi har altid brugt libero og han har aldrig tisset/skidt igennem før!

vi har den der slags og har brugt den længe uden problemer, vi er super glade for at den er lidt tynd, da den ikke er så stiv i det som mange andre bleer 

Anmeld

24. april 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Vi har LIGE skiftet til 4'eren i libero, de hedder Comfort Fit! Sys godt nok de så lidt tynde ud, men vi prøvede.. han har tisset igennem HVER gang!! Andre men det problem? Vi har altid brugt libero og han har aldrig tisset/skidt igennem før!

Jep, Isabella begyndte også at tisse igennem i str. 4 - og nu er vi gået over til Vibelle 

Anmeld

24. april 2012

IT-nørd

HeidiØ skriver:

Har altid brugt Libero til min pige på nu 10 måneder og hun har aldrig tisset igennem. Hun er nu i str 5 

Hun har tilgengæld tisset igennem hver eneste Huggies ble,så pakken blev smidt ud. Hun blev våd i siderne...

Anmeld

24. april 2012

DitteMarie

Vi brugte libero til str. 4, hvor vi dagligt oplevede at vores søn havde l... Helt op i nakken- øv. Vi har skiftes til pampers og det fungere

Anmeld

24. april 2012

Moar2011

HeidiØ skriver:

Hvad bruger du til Storm nu?

Rema eller aldi

Anmeld

24. april 2012

Mus84

Hej min skønne Heidi svaeske!  Vi har også altid brugt libero eller vibelle fra aldi, og bruger nu kun libero fordi jeg bare synes de er fantastiske og passer perfekt til Carolines numse!  

Jeg tror virkelig også på at man skal gå efter hvordan bleen passer til barnets krop og det kan være at liberos bleer ikke passer William, hvis du kan følge mig. Fordi jeg har aldrig oplevet at Caroline har tisset igennem, kun engang fordi Lars ikke havde sat bleen ordentligt  

Men tror at modellen som Libero laver, måske den gaber lidt ved lårerne på William og derved tisser igennem?

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

vi har den der slags og har brugt den længe uden problemer, vi er super glade for at den er lidt tynd, da den ikke er så stiv i det som mange andre bleer 

Det var også det jeg tænkte var en fordel, da jeg så den! Men nej, han er plaskvåd i siderne

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Babymor2010 skriver:

Jep, Isabella begyndte også at tisse igennem i str. 4 - og nu er vi gået over til Vibelle 

Tror altså jeg skal ha fundet mig en aldi, Vibelle er der mange der anbefaler!

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Mus84 skriver:

Hej min skønne Heidi svaeske!  Vi har også altid brugt libero eller vibelle fra aldi, og bruger nu kun libero fordi jeg bare synes de er fantastiske og passer perfekt til Carolines numse!  

Jeg tror virkelig også på at man skal gå efter hvordan bleen passer til barnets krop og det kan være at liberos bleer ikke passer William, hvis du kan følge mig. Fordi jeg har aldrig oplevet at Caroline har tisset igennem, kun engang fordi Lars ikke havde sat bleen ordentligt  

Men tror at modellen som Libero laver, måske den gaber lidt ved lårerne på William og derved tisser igennem?

Hej hej musen! Ja, husker godt I bruger libero - vi har altså også bare været så glade for dem.. men nu er det tilbage i junglen og finde nye slags!

Ja, altså det er nemlig ude i siderne han er helt våd .. det er også som om stykket bagtil, altså der hvor den suger, ikke er nær så bredt som på 3'eren! øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.