Problemer med libero str 4?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Gry91

Månsson skriver:

Nej det syntes jeg ik. Altså nu hvor hun er blevet så stor kan jeg lugte når hun har tisset men det kan man jo når de når en hvis størrelse, men ingen sur lugt

Det kan jeg også nogle gange med oliver, men lugten her hænger bare ved 

det er bare træls, for det er nogle super gode bleer ellers til en god pris 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

Det kan jeg også nogle gange med oliver, men lugten her hænger bare ved 

det er bare træls, for det er nogle super gode bleer ellers til en god pris 

Det lyder da helt tosset Hva med og prøve dem fra rema så?

Anmeld

24. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Vi bruger libero str 4 til Mie og hun har ikke tisset igennem bleen endnu.

Anmeld

24. april 2012

Gry91

Månsson skriver:

Det lyder da helt tosset Hva med og prøve dem fra rema så?

ja for ingen andre ser ud til at have det problem

vi har desværre rigtig langt til den nærmeste  

Anmeld

24. april 2012

signe.

HeidiØ skriver:

Vi har LIGE skiftet til 4'eren i libero, de hedder Comfort Fit! Sys godt nok de så lidt tynde ud, men vi prøvede.. han har tisset igennem HVER gang!! Andre men det problem? Vi har altid brugt libero og han har aldrig tisset/skidt igennem før!

Vi bruger libero str 4 comfort fit til begge vores børn, og det er gået fint, lige indtil igår hvor den yngste havde tisset igennem ALT. Det er dog første gang dette sker, og han har brugt den str ble længe....

Anmeld

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

ja for ingen andre ser ud til at have det problem

vi har desværre rigtig langt til den nærmeste  

Åh kender jeg godt Vil ha en rema 1000 NU Det er ikke fordi han måske har blærebetændelse altså så kan tis jo godt få en skarp lugt?

Anmeld

24. april 2012

AnnaK89

Aldrig!
Lærke har brug str. 4 meget længe - og hun har ikke tisset igennem en eneste gang
Vi prøvede med Vibelle str. 3-4 tror jeg det var, men synes de lugtede utrolig meget af tis
Vi brugte egentlig Libero fra da hun blev født, men skiftede til Vibelle grundet prisen, men hellere en dyre ble som holder på hende, end en hvor hun konstant lugter af tis

Anmeld

24. april 2012

Gry91

Månsson skriver:

Åh kender jeg godt Vil ha en rema 1000 NU Det er ikke fordi han måske har blærebetændelse altså så kan tis jo godt få en skarp lugt?

Ja det vil jeg også! vi får reklamer derfra, men der er bare ret langt til den nærmeste. lidt underligt :p

tja det kunne da være en mulighed men prøvede er døgns tid at gå tilbage til libero, og der var ingen problemer ..

Anmeld

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

Ja det vil jeg også! vi får reklamer derfra, men der er bare ret langt til den nærmeste. lidt underligt :p

tja det kunne da være en mulighed men prøvede er døgns tid at gå tilbage til libero, og der var ingen problemer ..

åh så er det nok ikke det

Anmeld

24. april 2012

HeidiØ

Tak for svar allesammen

Har givet ham en 3'er på til natten, og købt landlords som vi afprøver imorgen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.