Er så ked af det.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

dpb

Vinker skriver:

tak fordi du ville fortælle din historie - selvom det ikke var en særlig positiv historie.....

Og ja du har ret, jeg kan nemt ende i samme situation som dig desværre...... Om det er graviditetes relateret eller ej så er der ihvertfald et eller andet galt hos mig.

Føler bare jeg er magtesløs hvis ikke lægen vil hjælpe mig for har snakket så mange gange med fagforeningen og de kan bare ikke gøre ret meget  Åååh jeg håber og ber til at min læge tar mig seriøs på torsdag. godt min kæreste skal med!

Uanset om man er gravid eller ej, er stress altså desværre en dum tilstand der tærer på kroppen... og der er mange der bliver sygemeldt af den årsag uden at være gravide... 

Kan sagtens følge dig i den med at føle sig magtesløs, når lægen ikke vil samarbejde... sådan en læge havde jeg nemlig da jeg blev gravid med nr.3, og nøj, hvor skulle jeg kæmpe for at blive sygemeldt... jeg havde på det tidspunkt en temmelig god fornemmelse af min krop, det havde jeg jo lært under min anden graviditet... Men min nye læge nægtede at lytte men blev dog sygemeldt til sidst...men først efter et mindre biluheld (solo)... Men jeg holdte også fast i at det var det der skulle til...

Men bortset fra mine fysiske skavanker og sådan har mine tre graviditeter været "lette" og mundet ud med sunde vidunderlige børn... 

Håber også at din læge tager dig seriøst på torsdag, og godt du har din kæreste til bakke dig op

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Karo

Vinker skriver:

Er bare så ked af det, trist og opgivende............