Er så ked af det.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Mor1012

Vinker skriver:

Prøvede også at lyve lidt sidst...... Sagde jeg havde sindsygt mange plukveer når jeg var på arbejde. At de gjorde ondt og kunne finde på at komme ret regelmæssigt. Han sagde bare at det var meget normalt når man var fleregangs gravid. Han undersøgte mig og sagde at alt var som det skulle være.....

Vi er 3 piger der arbejder i butikken og vi ønsker alle at komme væk. Det er bare ikke så nemt...... vores elev er bundet af kontrakten, men hk har sagt at de gerne vil rykke hendes uddannelse til en anden butik så måske det blir en realitet!

Frygter bare at ende i en eller anden klemme hvis siger på arb at jeg er sygemeldt uden lægens godkendelse......... jeg føler lægen har magten over mig og det er vel forkert??

Jeg skal IKKE tilbage efter barsel - det er helt sikkert!

nej satme nej skal du ikke tilbage !!!!

du er nød til at komme ind til anden læge !!! hjælper det ikke, så skifter du læge....  det kan ikke være rigtigt... jeg har aldrig haft problemer med lægen og sygemelding. hverken første graviditet eller anden.

1000 kryser fingre for dig.. nyd din graviditet og håb på fuldtidssygemelding fra lægen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

L&V

Vinker skriver:

Skal i jdm-gruppe idag så må se om jeg kan få en snak der. Er bare så dårlig til at snakke om mine problemer og det der gør mig ked af det. Dog ringede jeg også til jdm inden jeg blev sygemeldt og sagde at jeg havde slemme plukveer når jeg var på arbejde. At de gjorde ondt og kom regelmæssigt (ja jeg smurte tykt på) hun mente jeg skulle sygemeldes, men det er jo op til lægen.......