Sig mig, Tager kørelærer penge for at man selv køre hjem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

2babygirls

Mira0911 skriver:

Nej det tror jeg ikke når jeg bor så langt fra byen af... Hun sagde til mig igår at når jeg køre hjem til mig selv, skal jeg selv betale det... 

Okay, surt... Så må du lade hver med at bo på landet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mira0911

Tina&Martin skriver:

Okay, surt... Så må du lade hver med at bo på landet

Hehe ja det må jeg... Mine svigerforældre bor i byen, så der kan jeg blive afleveret... 

Anmeld

24. april 2012

mariamiss6

Mira0911 skriver:

det vil koste mig at ligge og køre fra den by vi skal køre i og hjem til mig... Det tager de betaling for... 

Jeg bor 9 km fra byen af hvor jeg tager kørekort... Så når jeg skal have køretime skal jeg faktisk selv finde ud af komme frem og tilbage, da jeg ikke bor i selve byen.... 

Så det er nok sådan det hænger sammen.... Hvis jeg skal køre uden for en køretime og det er hjem til mig, så skal jeg selv betale for det.. Kørelæren sagde at det vil blive alt for dyrt for mig at køre hjem til mig selv hver gang efter køretimer... 

Jo, men jeg mente at lægge turen til og fra dit hjem IND i køretimen... sådan at hele timen er inklusive den tid det tager ud og hjem til dig...

Det gjorde min kørelærer, og den køreskole lå en halv time fra mit hjem  

Han kørte til min by (han havde et andet arbejde i min by) og så tog han penge/tid fra min indkørsel, og den tur det nu tog rundt omkring, og hjem igen... Så altså, tiden var indlagt i køretimen... 9 km, hvad er det? 10 minutter? 

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Jo, men jeg mente at lægge turen til og fra dit hjem IND i køretimen... sådan at hele timen er inklusive den tid det tager ud og hjem til dig...

Det gjorde min kørelærer, og den køreskole lå en halv time fra mit hjem  

Han kørte til min by (han havde et andet arbejde i min by) og så tog han penge/tid fra min indkørsel, og den tur det nu tog rundt omkring, og hjem igen... Så altså, tiden var indlagt i køretimen... 9 km, hvad er det? 10 minutter? 

Kan ikke lade sig gøre, jeg skal betale uanset hvad fordi jeg bor så laaangt ude på landet... Det er ikke normalen at de henter og bringer elever ude fra bøh landet af.. 

Hun sagde igår at jeg får ikke lov til at køre hjem hver gang, fordi det bliver for dyrt for mig... 

Jeg har så bestemt mig for at jeg skal ikke køre ikke hjem til min bopæl, når jeg kan blive læsset af hos svigerne... 

Anmeld

24. april 2012

M (:

Mira0911 skriver:

Jeg tror helt bestemt det bunder i at jeg slet ikke bor i selve byen som de andre på holdet gør... Så er det at det kommer til at koste for mig... 

Hm, ja okay, men så må du jo vælge, om det er det værd (:

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

M (: skriver:

Hm, ja okay, men så må du jo vælge, om det er det værd (:

Har aftalt med svigerne at jeg bliver læsset af hos dem fremover... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.